English

تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از مقام شهید حمید قربانی نسب؛

مدیرکل آموزش و پرورش در منزل نخستین شهید انقلاب در لرستان حضور یافت

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در راس هیاتی، با حضور در منزل شهید حمید قربانی نسب، از مقام شامخ نخستین شهید انقلاب اسلامی در استان لرستان تجلیل کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش در منزل نخستین شهید انقلاب در لرستان حضور یافت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ خدانظر دریکوند در راس هیاتی، با حضور در منزل شهید حمید قربانی نسب، یاد و خاطره نخستین شهید انقلاب اسلامی در استان لرستان را گرامی‌ داشت.

بر اساس این گزارش، در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با حضور در منزل شهید دانش آموز حمید قربانی نسب، از مقام شامخ  این شهید سرافراز تجلیل کرد .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این دیدار که مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهرستان خرم آباد، مشاور اجرایی مدیر کل،  رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و مسئول دبیرخانه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش لرستان حضور داشتند، گفت: عزت، اقتدار و عظمت این انقلاب مرهون جانفشانی و ایثار شهیدانی است که برای دفاع از کیان کشور، جان عزیز خود را فدا کردند.

دریکوند، تجلیل از شهدای انقلاب را وظیفه ذاتی مدیران برشمرد و خاطر نشان کرد: این تجلیل و تقدیر به انسان آرامش می دهد.

وی، تصریح کرد: تجلیل و گرامیداشت نام و یاد شهدا، نه تنها در کشور ما، بلکه در تمام کشورها مقدس است و همگان خود را متعهد می‌دانند از مقام ایثار، فداکاری و پایمردی انسانهایی که به خاطر کشور و میهن خود جانشان را فدا کرده اند؛ تقدیر کنند.

مدیران باید قدردان ایثار شهدا باشند

خدانظر دریکوند در ادامه سخنان خود بر این نکته تاکید کرد که اگر رشادت شهدا نبود؛ امروز فرصت خدمتگزاری به مردم برای مدیران فراهم نمی‌شد و به همین خاطر باید مدیران قدردان ایثار و از خودگذشتگی شهیدان باشند.

وی در ادامه با تجلیل از خدمات برادر این شهید سرافراز و مداح شهیر جنگ تحمیلی «علیرضا قهرمانی» افزود: نوحه‌های ماندگار این مداح برجسته در دوران 8ساله دفاع مقدس شور و هیجان عجیبی بر دل‌های بسیجیان و رزمندگان ایجاد می کرد.

دهه فجر فرصت مغتنمی بود برای عرض ارادت به مقام شهید حمید قربانی نسب

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، تاکید کرد: فرصتی دست داد تا در ایام الله دهه فجر در جمع خانواده شهید حمید قربانی نسب حاضر شویم، لذا از این بابت خدای بزرگ را شاکریم و امیدواریم که نام شهید دانش‌ آموز و نخستین شهید استان لرستان در دوران انقلاب، تا همیشه جاودانه بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه