English

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج خبر داد

پاکسازی ورودی و خروجی یاسوج از وانت‌بارهای دوره‌گرد / ساماندهی ۴۰۰ وانت‌بار

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت: ورودی و خروجی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویرحمد از وجود وانت‌بارهای دوره‌گرد پاکسازی شد.

پاکسازی ورودی و خروجی یاسوج از وانت‌بارهای دوره‌گرد / ساماندهی 400 وانت‌بار

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، فرزاد غلامیان با بیان اینکه تعداد 400 وانت‌بار دوره‌گرد در شهر یاسوج ساماندهی شد، اظهار کرد: طرح ساماندهی وانت بارهای دوره گرد میوه فروش که از پائیز آغاز شده است، همچنان ادامه خواهد داشت.

غلامیان یادآور شد: در مرحله نخست این طرح نیروهای اجرائیات شهرداری یاسوج به پاکسازی ورودی و خروجی های شهر یاسوج پرداختند و به جمع آوری سازه های موقت ایجاد شده توسط دست فروشان اقدام کردند.

وی خاطرنشان کرد: در گام بعدی وانت های دوره گرد از سطح خیابان ها و معابر شهر جمع آوری شدند و به محل‌های مشخص هدایت شدند.

اختصاص مکان‌های برای وانت‌بارهای دوره‌گرد

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج ادامه داد: دو محل برای وانت بارها مشخص شد که بصورت قرعه کشی در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

فرزاد غلامیان گفت: زمینی در محور یاسوج به شیراز در نزدیکی پمپ بنزین منصوری برای ساماندهی 180 دستگاه از این خودروها و محلی در نزدیکی جمعه بازار برای 200 دستگاه خودروی دیگر در نظر گرفته شده است که هم اکنون وانت بارها به این محل ها هدایت می شوند.

غلامیان تصریح کرد: برای جلوگیری از معضلات ترافیکی و همچنین ایجاد فضای بصری مناسب در شهر نیازمند همکاری و همراهی این عزیزان هستیم.

وی گفت: اکنون ورودی و خروجی های شهر یاسوج از سمت شیراز، اصفهان و سی سخت وضعیت بسیار بهتری نسبت به گذشته دارند و امیدواریم با همکاری و همراهی همه دستگاهها، وضعیت مطلوب تری ایجاد کنیم.

مدیر اجراییات شهرداری تاکید کرد: در اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارهای دوره‌گرد دادستانی محترم، نیروهای زحمتکش پلیس راهور و یگان امداد نیروی انتظامی و فرمانداری نهایت همکاری و همراهی را داشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه