English

فرماندار بویراحمد مطرح کرد

اختصاص ۱۶۰ هزار مترمربع قیر رایگان به شهرستان بویراحمد

فرماندار بویراحمد گفت: ۱۶۰ هزار مترمربع قیر رایگان به شهرستان بویراحمد اختصاص یافت.

اختصاص ۱۶۰ هزار مترمربع قیر رایگان به شهرستان بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، قبل از ظهر امروز فرماندار بویراحمد از پروژه‌های آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر یاسوج بازدید کردند.

محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار موج، ضمن تشکر از مسوولان استان اظهار کرد: از پیگیری‌های خوب و ثمر بخش نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا تشکر و قدردانی می‌کنم، همچنین از مسوولان راه و شهرسازی و شهرداری یاسوج که با همکاری و همراهی کار اجرایی بهسازی معابر مناطق دولت آباد و اکبر‌آباد را آغاز کرده‌اند.

نظری با اعلام رضایت از حوزه مدیریت جدید عمران و بهسازی راه و شهرسازی جناب آقای رشته‌دراز، اظهار داشت: سهم استان از قیر رایگان به خوبی با پیگیری‌های ارزشمند وصول شده است که همچنین نماینده بویراحمد و دنا در پیگیری سهم قیر رایگان و اختصاص سایر اعتبارات تلاش‌های فراوانی داشته‌اند.

وی افزود: از محل اعتبارات ۱۲ میلیارد ریال ۶۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های شهرستان بویراحمد آسفالت می‌شوند و همچنین از محل قیر رایگان به میزان ۱۶۰ هزار مترمربع قیر رایگان به شهرستان بویراحمد اختصاص یافت.

وی با اعلام اینکه به زودی از جلسه‌ای در این رابطه برگزار می‌شود، افزود: لازم است که تفاهم‌نامه بین شهرداری یاسوج و راه و شهرسازی منعقد شود.

فرماندار بویراحمد گفت: سعی می‌کنیم که مناطقی همانند بلهزار و خیابان‌های که عملیات زیرسازی آنها انجام گرفته، برای آسفالت و بهسازی در اولویت باشند.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: خوشبخاته همدلی خوبی در سطح شهرستان بویراحمد بین راه و شهرسازی، شهرداری و فرمانداری و نماینده محترم مردم بویراحمد و دنا وجود داردکه امیدواریم وضعیت حاشیه شهر یاسوج یک چهش قابل توجهی از نظر توسعه و عمران پیدا کند.

یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بافت مناطق حاشیه شهر یاسوج اختصاص داده شد

فرماندار بر تاکید بر اینکه آسفالت‌ مناطقی که زیرسازی آنها انجام گرفته در اولویت باشد، اظهار داشت: برخی از مناطق شهر یاسوج و روستاهای همانند بلهزار و مادوان که کار زیرسازی خیابان‌های آنها انجام گرفته است، برای آسفالت در اولویت قرار بگیرند. امیدوارم این موضوع که از درخواست جدی مردم است، مدنظر مسوولان قرار بگیرد.

وی گفت: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبارات شرکت عمران و بهسازی شهری کشور برای بافت مناطق حاشیه شهر یاسوج اختصاص داده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه