English

امام‌جمعه کرمانشاه در نواختن زنگ انقلاب در مدارس گیلانغرب:

دانش‌آموزان بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در آیین نمادین زنگ انقلاب را در مدارس شهرستان گیلانغرب گفت: دانش‌آموزان بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند که دشمن قصد ضربه زدن به آن‌ها را دارد.

دانش‌آموزان بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز با تأکید بر این مهم که دانش‌آموزان بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند، ابراز داشت: دشمن به‌خوبی این نقطه قوت را پیداکرده و قصد دارد از پاشنه آشیل دانش‌آموزان بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی، با کم رنگ کردن ارزش های اصیل اسلامی و ایرانی، در مسیر ضربه زدن استفاده کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، در آیین نمادین زنگ انقلاب در مدارس گیلانغرب که در دبیرستان نمونه دولتی امام صادق (ع) برگزار شد، گفت: استقلال بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برای ایران است.

نواخته شدن زنگ انقلاب

دانش‌آموزان بدانند که قبل از پیروزی انقلاب، ایران هیچ اختیاری از خود نداشت

وی افزود: باید برای دانش‌آموزان کرمانشاه و کشور بازگو شود که قبل از انقلاب، ایران هیچ اختیاری از خود برای اداره کشور و ثروت‌های نفت و گازی‌اش نداشت، اما امروز تنها کشوری در دنیا که هیچ وابستگی به قدرت‌های بزرگ جهان ندارد، ایران است.

وی اظهار کرد: قبل از انقلاب نزدیک به 60 هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند و همه مقدرات کشور از نیروهای مسلح تا وزارتخانه‌ها تحت فرمان آن‌ها بود.

آیت‌الله علما گفت: امام خمینی (ره) با تنها سرمایه خود یعنی اسلام ناب توانست طاغوت را از ایران بزداید و ابرقدرت‌های شرق و غرب را متواضع کند و باوجوداینکه تمام جهان متحد شدند که این انقلاب به ثمر نرسد، اما امروز ایران به‌عنوان یک ابرقدرت در خاورمیانه و کشوری اثرگذار در جهان مطرح است.

امام‌جمعه کرمانشاه افزود: امروز نسل آینده‌ساز کرمانشاه باید بدانند که دانش‌آموزان بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند و آینده کشور به کمک آن‌ها ساخته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه