English

رئیس کمیته امداد در دیدار با امام‌جمعه کرمانشاه؛

برای بازسازی خانه‌های مددجویان نواقص مالی دولت را جبران می‌کنیم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: وعده کمیته امداد به مددجویانی که در جریان زلزله کرمانشاه خانه‌های خود را از دست دادند این است که در ادامه کمک‌های دولتی نواقص را جبران خواهد کرد.

برای بازسازی خانه‌های مددجویان نواقص مالی دولت را جبران می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در نشست با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اظهار داشت: استان کرمانشاه به لحاظ بیکاری و دیگر گرفتاری‌ها استان آخر است و نیازمند به حمایت و توجه ویژه است.

آیت‌الله مصطفی علما با اشاره به زلزله اخیر و زلزله‌زدگان این استان اظهار داشت: این عزیزان نیز نیازمند توجه بیشتری از سوی دولت و نهادهای دیگر هستند که هرچه سریع‌تر بتوانند وارد زندگی عادی خود شوند.

وی گفت: از دولت انتظار می‌رود که در تحقق وعده‌های خود در خصوص زلزله‌زدگان اعم از پرداخت تسهیلات بلاعوض و قرض‌الحسنه هر چه سریع‌تر عمل کند.

امام‌جمعه کرمانشاه همچنین از تلاش‌های کمیته امداد و مسئولان کشوری و استانی این نهاد در خدمت‌رسانی به مددجویان و دیگر افراد جامعه تقدیر کرد.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز در این دیدار اظهار داشت: متأسفانه دولت هنوز به زلزله‌زدگان کمک بلاعوضی را که وعده داده بود محقق نکرده و این تقاضا از دولت وجود دارد که برای برطرف شدن گرفتاری‌های این عزیزان هر چه زودتر این اعتبار را تأمین کند.

سید پرویز فتاح افزود: تحقق وعده‌ها سبب امیدواری مردم به‌نظام و مسئولین می‌شود و همان‌طور که سپاه پاسداران با تحقق وعده خود در ساخت کانکس‌ها باعث خشنودی مردم شد از دیگر نهادها نیز این انتظار وجود دارد که هر چه سریع‌تر به وعده‌های خود عمل کنند.

وی اظهار داشت: 2250 واحد از منازل مددجویان استان کرمانشاه در این زلزله خسارت‌دیده است که انشالله با کمک‌های دولتی و مردمی و اعتبارات کمیته امداد همه آن‌ها بازسازی خواهند شد.

فتاح گفت: پس از زلزله پنج ماه حقوق به‌حساب همه مددجویان این مناطق واریزشده و همچنین به‌غیراز 37 هزار خانواده تحت پوشش این مناطق به شش هزار خانواده زلزله‌زده دیگر نیز کمک‌هایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین سیاست کمیته امداد امام خمینی (ره) خوداشتغالی مددجویان و کم شدن این جامعه است، چراکه هر چه تعداد مدد جویان کمیته امداد بالا برود نشان از اقتصاد بیمار کشور است و متأسفانه امروز این رقم باعث نگرانی وضعیت اقتصادی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه