English

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم:

اهتمام دستگاه های دولتی استان به بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم با اشاره به اهداف و رویکردهای اصلی برنامه های دهه مبارک فجر، خواستار اهتمام جدی دستگاه های دولتی استان به بازخوانی و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی شد.

اهتمام دستگاه های دولتی استان به بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سید رضا طباطبایی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح ثمرات و دستاوردهای 39 ساله انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی با اشاره به فعالیت کمیته نهادها و سازمان های ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قم تصریح کرد: هم افزایی و انجام هماهنگی های لازم با روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای دولتی استان در زمینه برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مهم ترین اهداف کاری این کمیته است.

دهه ی فجر

طباطبایی با بیان این که دستورالعمل ها و ابلاغیه های لازم در خصوص نحوه مشارکت فعال دستگاه ها در دهه فجر تهیه و ارسال شده است خاطرنشان کرد: فضا سازی و تبلیغات محیطی مناسب دهه فجر و ایام فاطمیه، بهره گیری از فرصت دهه فجر برای برقراری ارتباط بیشتر مدیران با مردم، بیان خدمات و دستاوردها و هماهنگی افتتاح پروژه های عمرانی، محور مشارکت دستگاه ها خواهد بود.

مسؤل کمیته نهادها و سازمان های ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قم همچنین با اشاره به اهداف و رویکردهای اصلی مد نظر در برنامه های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دستگاه های دولتی استان باید اهتمام جدی را نسبت به بازخوانی و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه