English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم:

دفاع مقدس پربارترین و برجسته‌ترین برهه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم دفاع مقدس را پربارترین و برجسته‌ترین برهه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: حفظ و حراست از آثار و دستاوردهای دفاع مقدس برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و بیمه کردن این قشر در برابر توطئه های دشمنان امری ضروری است.

دفاع مقدس پربارترین و برجسته‌ترین برهه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در جلسه ستاد راهیان نور دانشجوئی استان قم که در محل دانشگاه قم و با حضور مسئولین دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان برگزار شد، طی سخنانی دفاع مقدس را پربارترین و برجسته‌ترین برهه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: حفظ و حراست از آثار و دستاوردهای دفاع مقدس برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و بیمه کردن این قشر در برابر توطئه های دشمنان امری مهم و ضروری است.

وی ضمن تقدیر از برنامه ریزی به عمل آمده جهت برگزاری اردوی راهیان نور افزود: حفظ هویت ایران وابسته به پایبندی و احترام به این ارزش است لذا آشنایی دانشجویان با ارزش های دفاع مقدس یک ضرورت است و لازم است مسئولین دانشگاهها در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

راهیان نور

لزوم بازخوانی دفاع مقدس و ارزش های آن در جامعه

احد جمالی با بیان اینکه نسل جوان ما امروز سوال ها و نادانسته هایی از انقلاب و دفاع مقدس در ذهن دارد که باید به روش های گوناگون به این مسایل پاسخ داده شود، بر لزوم بازخوانی دفاع مقدس و ارزش های آن در جامعه تاکید کرد و افزود: روحیه ایثارگری و شهادت در کنار وحدت کلمه رمز پیروزی در دفاع مقدس بوده و این روحیه باید همیشه در جامعه تقویت شود.

رئیس کمیته دانشجویی ستاد راهیان نور استان افزود: کشور ما در طول جنگ تحمیلی با کمبود سلاح و منابع مالی و همچنین اعمال فشار از سوی حامیان رژیم بعثی عراق روبرو بوده است و نسل کنونی باید بداند که ما در هشت سال جنگ تحمیلی چگونه دفاع کردیم و حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن متجاوز ندادیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه