English

تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قم در سال۹۵ / عزم همگانی لازمه ی ارتقاء ورزش استان قم

استاندار قم در همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی استان در سال 95، اظهار کرد: ارتقاء ورزش استان قم نیازمند عزم همگانی و مشارکت دولت و بخش خصوصی است.

تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قم در سال95 / عزم همگانی لازمه ی ارتقاء ورزش استان قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در همایش تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ورزش استان قم با اشاره به لزوم جامعه ای سالم و تندرست را پیش زمینه ی رشد و توسعه ی کشور دانست و گفت: همه دستگاههای دولتی، نهاد های غیر دولتی و بخش خصوصی برای جلب عموم مردم به ورزش همگانی و قهرمانی تلاش کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از ورزشکاران استان برای کسب مقام های مختلف استانی، ملی و فرا ملی، اظهار کرد: امیدواریم شاهد ارتقاء سطح و تعداد ورزشکارانی باشیم که هم در حوزه ورزش همگانی و هم در سطح ورزش قهرمانی برای استان افتخار می آفرینند.

صادقی حمایت از ورزش همگانی و پویایی در حوزه های مختلف ورزشی را از سیاست های دولت در استان قم عنوان و اضافه کرد: حمایت های مادی و معنوی حاکمیت استان برای جلب جوانان به سمت سالم سازی تن و روح و ایجاد جامعۀ تندرست بوده است و این روند ادامه خواهد داشت.

تجلیل از ورزشکاران2

وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت سایر نهاد های غیردولتی و تشکل های مردمی در ارتقاء ورزش استان، ادامه داد: کار هماهنگ دستگاههای دولتی و بخش خصوصی و حضور فعال عمومی مردم در برنامه های مختلف ورزش همگانی می تواند راهی برای نیل به این هدف باشد.

نماینده عالی دولت اتکای تنها به ظرفیت های دولتی درمباحث مختلف از جمله ورزش و اقتصاد را کافی ندانست وبیان کرد: باید فرهنگ عمومی جامعه به سمت شکل گیری اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی توسعه یابد و در این مسیر موارد مهمی چون اقتصاد مقاومتی و ورزش قهرمانی محقق خواند شد.

صادقی همچنین با اشاره به سفر وزیر نیرو و موضوع استفاده بهینه از منابع انرزی و آب و برق، ادامه داد: دغدغه حاکمیت جلب توجه عمومی به شریط بحرانی خشکسالی است تا در جهت حفط منابع آبی و و بهینه سازی مصرف منابع انرژی کار کنیم.

وی شرایط خشکسالی حاکم بر کشور و استان خشک و کم آب قم را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: در 4 ماه فصل بارانی امسال 30 درصد نسبت به سال گذشته کمبود بارش داریم و ظرفیت بارندگی امسال کمتر از سال گذشته خواهد بود و بایستی سیاست بهینه سازی استفاده از آب را بصورت همگانی در پیش بگیریم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از ورزشکاران قهرمان استان در رشته های مختلف ورزشی، مربیان تیم های ملی و داروان مسابقات در کشور تجلیل و قدر دانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه