English

دبیر یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی:

یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی در مشهد و قم برگزار می‌شود

دبیر یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی گفت: یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی در فروردین ماه سال ۹۷ در دو سطح استانی و ملی در مشهد و قم برگزار می‌شود.

یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی در مشهد و قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مجتبی نوروزی، از برگزاری یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با ‌محوریت قرآن کریم و استکبار ستیزی در ۳۱ استان کشور خبر داد و اظهار کرد: دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد یکی از ۲۲ دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم کشور بوده که به‌ مرکزیت قم فعال است و در حال حاضر ۵۳۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند که ۳۰۰ نفر مقطع کارشناسی و ۲۳۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های بخش پژوهش‌های قرآنی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از سال ۸۶ آغاز شده است، گفت: امسال یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با ‌محوریت قرآن کریم و استکبار ستیزی برگزار می‌شود و امسال برای اولین بار همایش‌های در سطح استانی هم با هدف ترویج آموزه‌های قرآنی و تفهیم این مفاهیم در جامعه برگزار می‌شود.

 آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

دبیر یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی اضافه کرد: موضوعات انتخاب شده برگرفته از منویات مقام معظم رهبری بوده و تاکنون همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی در ۱۰ دوره به‌صورت متمرکز در تهران و قم برگزار شده و امسال یازدهمین دوره آن با محوریت قرآن کریم و استکبار ستیزی برگزار می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه این همایش در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همایش استانی ۲۲ فروردین ماه سال ۹۷ در مشهد و همایش ملی آن ۷ روز بعد و در ۲۹ فرودین ماه سال آینده در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: مهلت ارسال مقالات تا آخر بهمن ماه بوده که تا ۲۰ اسفند ماه تمدید شده است و علاقه‌مندان آثار خود از طریق سایت: www.iqro.ir ارسال کنند و تلفن‌های دبیرخانه استانی در مشهد ۰۵۱۳۸۴۴۹۶۰۰ و ۰۵۱۳۸۴۴۹۷۰۰ و دبیرخانه استانی در قم ۰۲۵۳۷۶۰۴۰۷۰ است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده تربیت مدرس مشهد گفت: حضور در این همایش برای شرکت‌کنندگان رایگان بوده و مقالات برتر و برگزیده یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی در قالب کتابی به چاپ رسیده و صاحبان این آثار با اهدای هدایایی ارزنده تقدیر به عمل می‌آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه