English

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور مطرح کرد

لزوم تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فناوری و فن بازار بازدید کرد.

لزوم تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، محمدحسین امید رئیس دانشگاه، مهدخت بروجردی معاون پژوهش و فناوری و جمعی از مدیران دانشگاه جامع علمی کاربردی از طرح‌ها و دستاوردهای غرفه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی در هجدهمین نمایشگاه پژوهشی و فناوری و فن بازار در نمایشگاه بین المللی تهران بازدید کردند.

امید در دیدار خود بر لزوم تجاری سازی و بهره برداری از دستاوردها و طرح‌های ارائه شده این دانشگاه و ایجاد ارتباط مؤثر بین مراکز پژوهشی با سازمان‌های اجرایی تاکید کرد و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی را فرصت مناسبی برای دانشجویان و دانش آموختگان در ارائه طرح‌ها و دستاوردهایشان دانست.

ایشان ضمن ابراز خوشحالی از استقبال بی نظیر مخاطبان از کارگاه آموزشی مشاوره کارآفرینی و اشتغال برگزار شده توسط معاونت پژوهش دانشگاه بر لزوم گسترش مراکز مشاوره ای کارآفرینی و اشتغال درسطح واحدهای استانی تاکید کرد.

وی بیان کرد: به منظور سازماندهی کارورزی و کاربینی دانشجویان، مراکز علمی کاربردی می‌توانند از طریق سامانه هوشمند این امررا مدیریت نمایند و بر این اساس دانشگاه جامع علمی کاربردی قادر است وضعیت مهارت آموزی دانشجویان را بیش از پیش پایش و رصد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی