English

هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی خوزستان افتتاح شد

هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان با حضور استاندار و مسوولین استانی امروز (9 آذر) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز افتتاح شد.

هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی خوزستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان،غلامرضا شریعتی در خصوص برگزاری این نمایشگاه بیان داشت: در چنین نمایشگاه هایی است که می توان به ارتباط نزدیک بین صنعت و پژوهش پرداخت و این دو مقوله را بهم نزدیک کرد.

وی ادامه داد: زمانی که صنعت با پژوهش ارتباط برقرار می کند موجب می شود که پژوهش به صورت حرفه ای دنبال شود و در نتیجه خواستگاه آن بیشتر می شود.

شریعتی تصریح کرد: پژوهش در حوزه علوم پایه اساس کار می باشد و با این نمایشگاه و به نمایش گذاشتن دستاوردهای دانشگاه ها به همراه مراکز صنعت می توانیم به بالندگی بیشتر و کمک در جهت اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

استاندار خوزستان با اشاره به جایگاه استان از لحاظ فراوانی صنایع عنوان کرد: از طریق هماهنگی با دانشگاه‌های مختلف استان به خصوص دانشگاه‌ مادر می‌توانیم گام‌های موثری را در راستای خودکفایی و اقتصاد مقاومتی برداریم و به سمت توسعه و پیشرفت و در عین حال رشد صادرات در زمینه‌های مختلف صنایع مادر هم پیش برویم.

براساس این گزارش؛ شعار امسال هفته پژوهش و فناوری "پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری،‌ زیربنای تولید و اشتغال " است؛ هفته پژوهش از 21 تا 27 آذرماه است اما مطابق با تصمیمات شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش استان خوزستان، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری از 9 تا 12 آذرماه برگزار در حال برگزاری است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه با حضور ۴۷ غرفه شامل 27 دانشگاه و دستگاه اجرایی، 19 شرکت فن‌بازار و یک غرفه رسانه از تاریخ 9 لغایت 12 آذر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه