English

آغاز به کار هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان

هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان در محل نمایشگاه بین المللی اهواز امروز آغاز به کار کرد.

 آغاز به کار هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، اخلاق محمدیان مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان از امروز ( 9 آذر) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز آغاز به کار کرد و تا 12 آذرماه پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت تولیدی، خدماتی و فنی مهندسی خوزستان حضور دارند و به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات خود می‌پردازند. 

محمدیان گفت: در هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان، دستاوردهای واحدهای صنعتی و تولیدی در زمینه‌های الکترونیک، مشاوره، آموزش، کالای پزشکی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع فلزی، کنسرسیوم‌های صادراتی، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، صندوق ضمانت صادرات، فن بازار منطقه‌ای خوزستان و... ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از 3 هزار متر مربع برپا شده است، ادامه داد: در حاشیه برگزاری این رویداد، 4دوره آموزشی در زمینه رنگ آمیزی تجهیزات نیروگاهی، آشنایی با اصول و فنون حضور فعال در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی، بازاریابی و قوانین صادرات برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه