English

همایش «مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر» در مشهد برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی گفت: همایش «مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر» نهم آذرماه با حضور مسئولان استانی و کشوری در مشهد برگزار می‌شود.

همایش «مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر» در مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد فدوی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی از برگزاری این همایش در مشهد مقدس خبر داد.

وی افزود: این همایش پنجشنبه نهم آذرماه در ورزشگاه امام رضا(ع) با حضور مسئولان استانی و کشوری و خانواده های شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

رئیس بسیج حقوقدانان خراسان رضوی در ارتباط با هدف برگزاری این همایش گفت: با توجه به اینکه 12 آذر ماه روز بسیج حقوقدانان می باشد و این ایام مصادف با پیروزی جبهه مقاومت شده بر آن شدیم تا همایشی با محوریت نگاهی حقوقی به موضوع مدافعان حرم برگزار کنیم.

فدوی ادامه داد: سخنران اصلی همایش «عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان است، همچنین در این مراسم از خانواده های شهدای حقوقی مدافعان حرم نیز تجلیل به عمل می آید.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری چنین همایش هایی عنوان کرد: در شرایطی که نظام استکباری با محوریت آمریکا و جبهه غربی_ عربی به بهانه استقرار در منطقه و اغفال افکار عمومی جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، در کشورهای مسلمان آتش افروزی می کند و با هر نوع جنایتی، حقوق بشر را به استهزاء می کشاند باید روشنگری هایی در این زمینه بوسیله نیروهای انقلابی، بسیجی و رزشی انجام شود.

فدوی یادآور شد: ما در قالب این همایش می خواهیم پیام مهم حقوقدانان بسیجی را به گوش جهانیان برسانیم که مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر، حقوق انسانی و کرامت و آزادگی هستند و این آمریکا با وجود شعارهای پوشالی ناقض حقوق بشر است.

گفتنی است همایش «مدافعان حرم مدافعان حقیقی حقوق بشر» نهم آذرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در مشهد مقدس برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه