English

رئیس پلیس فتای استان هرمزگان:

شناسایی و دستگیری مزاحم اینترنتی در هرمزگان

رئیس پلیس فتای استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی در این استان خبر داد.

شناسایی و دستگیری مزاحم  اینترنتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی اصغر افتخاری در تشریح این خبر افزود: برابر مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر مزاحمت اینترنتی، بیان کرد: برابر اظهارات شاکی، وی با فردی در یکی از پیام رسان های موبایلی آشنا شده که پس از اطمینان به فرد ناشناس با وی یک قرار ملاقات برقرار کرده و تعدادی تصاویر خصوصی برای یکدیگر ارسال کردند.

رئیس پلیس فتای هرمزگان اظهار کرد: بعد از گذشت مدتی، شاکی از ادامه ارتباط با متهم اجتناب کرده که نامبرده اقدام به تهدید انتشار تصاویر خصوصی شاکی در فضای مجازی و اخاذی از وی کرده است.

افتخاری ادامه داد: با انجام اقدام های فنی و تخصصی متهم به هویت «م.ع» شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاه خود دستگیر و به همراه ۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند به پلیس فتا منتقل شد.

وی تصریح کرد: در بازجویی به عمل آمده، متهم هنگام رو به رو شدن با مستندهای جمع آوری شده به بزه انتشابی خود معترف شد و با توجه به اینکه شاکی از ادامه ارتباط اجتناب کرده دست به این عمل زده است.

این مسوول انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در بررسی تجهیزات کشف شده مشخص شد متهم در زمینه اغفال دختران دارای سابقه بوده و چندین فیلم و تصاویر مربوط به افراد مختلف در تجهیزات وی استخراج شد.

افتخاری عنوان کرد: با توجه به اینکه هویت در فضای مجازی مجهول است به شهروندان توصیه می شود به هیچ عنوان به افراد ناشناس در فضای مجازی اعتماد نکنند، چرا که ممکن است برای آن ها مشکلاتی را بوجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان از ارسال تصاویر خصوصی برای افراد ناشناس و همچنین از قرار دادن تصاویر خصوصی بر روی پروفایل های خود خودداری کنند که افراد سودجو می توانند از آنها سوء استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه