English

نماینده ولی‌فقیه لرستان و امام جمعه خرم‌آباد:

حماسه ۹دی روز بلوغ سیاسی مردم بود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، حماسه ۹ دی را روز بلوغ سیاسی مردم دانست و اظهارکرد: مسئولان اشرافی‌گری را کنار بگذارند آستین را بالا بزنند و هم سطح مردم شوند.

حماسه ۹دی روز بلوغ سیاسی مردم بود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، آیت‌‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، در همایش بزرگداشت ویژه گرامیداشت حماسه ۹ دی که امروز شنبه، نهم دی‌ماه در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، روز ۹ دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز حضور عاشورایی ملت بزرگ و عاشورایی ملت ایران در صحنه‌های انقلاب دانست.

وی تصریح کرد: روز ۹ دی روز بلوغ سیاسی و همبستگی مردم با ولایت، عزت، آزادی و یوم‌الله تاریخ انقلاب است.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که ۹ دی نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: یوم‌الله ۹ دی روز بزرگ سرنوشت‌سازی است که می‌توان آن‌را انقلاب دوم نامید.

وی با اشاره به این‌که باید از مردمی که صمیمانه ایستادگی کرده آن تقدیر کرد، افزود: ملت بصیر ایران مردمی هستند که چهل سال است زمان‌شناس هستند، ۴۰ سال از انقلاب گذشته است و مردم بر تداوم انقلاب پافشاری می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که هشت سال از فتنه ۸۸ گذشت و در طول این مدت مردم به صحنه آمدند از حضور امروز مردم انقلابی لرستان تشکر کرد و گفت: برای درک عظمت حماسه ۹ دی باید چند مؤلفه را بازخوانی کرد، اولین مؤلفه شناخت فتنه و ریشه‌های فتنه است، مؤلفه دوم بازیگران صحنه فتنه و مؤلفه سوم چگونگی مهار فتنه است کمااینکه حوادث مایه درس و عبرت است.

امام‌ جمعه خرم‌آباد گفت: وقتی به آیات قرآن مراجعه می‌کنیم، خداوند متعال در سوره مبارکه «مجادله» مردم را از لحاظ تشکیلاتی به حزب‌الله و حزب‌الشیطان تقسیم کرده است به‌طوری‌که حزب‌الله دارای دو مشخصه ایمان و تقید به موازین شرعی و ولایت‌مداری است

وی افزود: حزب‌الله ایمان به خدا قیامت دارد و بر خلاف موازین شرعی عمل نمی‌کند، حزب‌الله انحراف در عقیده و ریاکاری ندارد و آن‌چه انجام می‌دهد به‌عنوان وظیفه است.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: این روزها به بهانه‌های گوناگون تجمع می‌کنند اما انسان‌های بابصیرت وظیفه خود را به‌خوبی می‌دانند، کمااینکه ریشه نظام آن‌قدر قوی است که با این باد خفیف هرگز نمی‌لرزد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که نظام اسلامی ما همه توطئه‌ها را نقش بر آب می‌کند، نظام اسلامی را نظامی الهی دانست و تصریح کرد: درست است که عده‌ای اختلاس و خیانت می‌کنند اما نظام ما برای خداست.

امام‌ جمعه خرم‌آباد پیام حضور امروز مردم در حماسه ۹ دی را ایستادگی پای رهبری نظام و انقلاب برشمرد و با اشاره به این‌که درس ۹ دی درس بصیرت و هوشمندی است، تصریح کرد: باید مرز مردم و ضدانقلاب مشخص شود و ممکن است مردم خواسته داشته باشند، کمااینکه هوشمندی در برابر زر و زور توطئه دشمن پیام ۹ دی است.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا ضعیف‌تر از رئیس ‌جمهورهای قبلی است، حمایت جمهوری اسلامی از مبارزان یمن آل‌سعود را به وحشت انداخته است و امروز جمهوری اسلامی در اغلب کشورها طرفدار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه