English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

راهپیمایی یوم‌الله ۹ دی در خراسان رضوی برگزار می‌شود

فتنه آمریکایی و صهیونیستی سال ۸۸ با هماهنگی و کینه‌توزی دشمنان انقلاب رقم خورد و به‌ نوعی تسفیه‌حساب دشمنان با انقلاب بود و دشمن می‌خواست انقلاب را شکست بکشاند.

راهپیمایی یوم‌الله ۹ دی در خراسان رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، جت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: فتنه آمریکایی و صهیونیستی سال ۸۸ با هماهنگی و کینه‌توزی دشمنان انقلاب رقم خورد و به‌نوعی تسفیه‌حساب دشمنان با انقلاب بود و دشمن می‌خواست انقلاب را شکست بکشاند.

وی افزود: تمامی گروه‌‌های معاند که به نحوی از انقلاب سیلی خوردند به مشارکت با فتنه‌گران آمدند و اعمال تروریستی، آتش‌زدن بانک‌ها و مراکز دولتی، آتش‌زدن مساجد و حسینیه‌ها و سوزاندن قرآن‌ها، بی‌حرمتی در روزهای جهانی قدس ۱۳ آبان و گستاخی در روز عاشورای حسینی را داشتند و مردم پس از اتفاق تلخ و غیرقابل تحمل حماسه ۹ دی را رقم زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید به دست گروه‌های تروریستی و منافقان و ۲۲۰ هزار شهید دفاع مقدس تقدیم شده است، امروز به برکت انقلاب اسلامی امروز نامی از صدام نیست و این رشادت‌ها ادامه دارد و نمونه آن حرکت انقلابی و ولایی مدافعان حرم بوده است.

سلطانی با اشاره به پاسخ کوبنده ملت ایران به فتنه‌گران، تصریح کرد: در سال ۸۸ حماسه ۹ دی در ۱۳ استان کشور از جمله خراسان رضوی برگزار شد و از سال بعد هم همه ساله این مراسم به شکلی پرشور در سراسر کشور برگزار شد و امسال هم راهپیمایی یوم‌الله ۹ دی، روز میثاق امت با ولایت همزمان با سراسر کشور در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این راهپیمایی باشکوه از ساعت ۹ صبح روز شنبه نهم دی ماه ۹۵ آغاز می‌شود و مسیر این راهپیمایی از عرصه میدان شهدا به سمت بست شیخ طوسی حرم مطهر رضوی خواهد بود و مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) میثم مطیعی به نوحه‌خوانی می‌پردازد و در ادامه راهپیمایان در مسیر معین‌ شده حرکت خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در پایان این راهپیمایی در مشهد حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان سخنرانی می‌کند و در پس از سخنرانی پایانی هم قطعنامه این راهپیمایی قرائت می‌شود.

سلطانی در رابطه با دیگر برنامه‌های استان در این ایام، گفت: تجمع همبستگی با ولایت با حضور طلاب حوزه علمیه در روز شنبه ۹ دی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می‌شود که سخنران این مراسم آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی یا حجت‌الاسلام سیدابراهیم خواهد بود.

وی افزود: سخنرانی پیش از خطبه‌ها و بیان یکی از خطبه‌ها با موضوع ۹ دی، نواختن زنگ بصیرت در کلیه مدارس سطح استان، فضاسازی شهری، چاپ ویژه‌نامه ۹ دی در رسانه‌ها، دیدار با خانواده شهدای ۹ دی، ویژه برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بوستان، مراسم کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در مهدیه مشهد، سخنرانی آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در مصلی نماز جمعه سبزوار در روز پنجشنبه ۷ دی، همایش بصیرت در مسجد جامع سبزوار بل سخنرانی علی‌اکبر رائفی‌پور، همایش میثاق با ولایت در مصلی نماز جمعه قوچان با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه، همایش علمای شیعه و سنی در مهدیه تربت جام و غیره از دیگر برنامه‌های این ایام در سطح استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ۹ دی روزی بود مردم از گرایش و سلیقه‌ای به‌صورت خودجوش در صحنه حاضر شدند، بیان کرد: این ملت قهرمان، رشید و شهیدپرور با پیروی از مقام معظم رهبری ضمن میثاق با ولایت فقیه فتنه‌گران را ناکام کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه