English

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در جمع رؤسای کارخانه ها و کارگاه های حوزه بسیج کارگری شیراز:

بسیج خادم ملت و در کنار مردم همگام با سایر نهادهاست

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در جمع رؤسای کارخانه ها و کارگاه هایش حوزه بسیج کارگری شیراز تأکید کرد: انقلاب و مردم درهم تنیده هستند و بسیج خادم ملت و در کنار مردم همگام با سایر نهادهاست.

بسیج خادم ملت و در کنار مردم همگام با سایر نهادهاست

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، سرهنگ موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) امروز در جمع رؤسای کارخانه ها، کارگاه ها و شرکت های شیراز وابسته به حوزه بسیج کارگری امام حسین(ع) سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه در آستانه سالروز حماسه 9 دی حماسه بی نظیر بصیرت افزایی و به موقع عمل کردن مردم در برابر نقشه های بی بصیرتان بود، گفت:  در سالروز گرامیداشت 9 دی، باید ماهیت کسانی که در برابر انقلاب قد علم کردند را باید فاش کرده و چگونگی طراحی برنامه شان باید یادآوری شود.

وی افزود: برخی افراد بی بصیرت در سال 88، زحمت های انقلاب اسلامی را برای منافع شخصی و پست و مقام خود، خدشه دار کردند و طی 8 ماه کشور را به حاشیه بردند و خسارت زدند؛ اما مردم آمدند و حماسه آفریدند.

زارعی خاطرنشان ساخت:  از اوایل انقلاب اسلامی، جامعه ما گریبان گیر مشکلات اقتصادی است و امروز دشمنان با شعله ور کردن فتنه اقتصادی، چالش جدیدی را پیش روی ما قرار داده است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) با اشاره به اینکه انقلاب و مردم درهم تنیده هستند تأکید کرد: بسیج خادم ملت و در کنار مردم، همگام با سایر نهادهاست و حال می بینیم که در حوادث اخیر کرمانشاه بسیج و سپاه همگام با نهادهای دیگر اولین گروهی بودند که در صحنه حاضر شدند.

زارعی ادامه داد: بسیج و مردم، علی رغم سمپاشی ها و اختلاف افکنی های دشمنان؛ به کمک زلزله زدگان شتافتند و با خدمات رسانی، راه اندازی کارگاه ساخت کانکس و... به داد مردم رسیدند.

وی هشدار داد: رؤسا و مدیران کارگاه ها و شرکت ها باید هوشیار باشند چرا که در مسائل اقتصادی فراز ونشیب وجود دارد؛ یک زمانی رکود و یک زمانی منفعت و سود است؛ در تمام دنیا همین است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) تأکید کرد: اگر ما تا به امروز، گوش به فرمان رهبر انقلاب بودیم قطعاً مشکلات اقتصادی به این شکل نداشتیم در نتیجه می توان گفت تصمیمات مقطعی در طول این دوران باعث شده که اقتصاد مقاومتی ظهور و بروز پیدا نکند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه