English

سردار نقدی:

آمریکا مستاصل و زمین‌گیر شده است/هر جا از ولایت اطاعت کردیم موفق شدیم

سردار نقدی گفت: امروز آمریکا مستاصل، زمین گیر و عاجز شده و همه تصمیم های غلطی که دولت آمریکا در ارتباط با خاورمیانه می گیرد از روی وحشت است زیرا می ترسد با تکمیل پیشرفت و نفوذ ایران، دیگر جایی برای او باقی نماند.

آمریکا مستاصل و زمین‌گیر شده است/هر جا از ولایت اطاعت کردیم موفق شدیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار محمدرضا نقدی در هشتمین یادواره 44 شهید دانشکده فنی شهید منتظری در مشهد اظهار داشت: ایران با اتکا به توانمندی های خود به پیشرفت های مختلف در عرصه علمی، تسلیحاتی، فرهنگی و دیگر عرصه ها دست یافته و انقلاب اسلامی ایران در منطقه نفوذ کرده است.

وی اظهار کرد: امروز آمریکا مستاصل، زمین گیر و عاجز شده و همه تصمیم های غلطی که دولت آمریکا در ارتباط با خاورمیانه می گیرد از روی وحشت است زیرا می ترسد با تکمیل پیشرفت و نفوذ ایران، دیگر جایی برای او باقی نماند.

وی گفت: انقلاب اسلامی، غزه را آزاد کرد، مردم بحرین، یمن و لبنان را به میدان آورد لذا نفوذ انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت منطقه بسیار زیاد بوده است.

سردار نقدی افزود: در این شرایط مشکلاتی نیز در کشور وجود دارد که باید آنها را حل کرد، هر جا که اسلام پیاده شد و از ولایت و امامت اطاعت کردیم، موفق بودیم.

وی اظهار کرد: عدم موفقیت ما در برخی موارد نیز ناشی از سستی، عدم اطاعت از ولایت و پیروی از سبک های زندگی شرقی و غربی بوده است.

وی گفت: اگر بخواهیم بر مشکلات فائق شویم باید مقاومت کنیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی از گردنه های سخت خود گذشته و امروز باید انقلاب در عدالت نمایی ها، مسیر خود را گم نکند زیرا هر چه به قیام امام عصر(عج)، نزدیک می شویم، فتنه ها خود را به حقیقت نزدیک تر می کنند.

سردار نقدی افزود: رابطه با آمریکا به هیچ وجه آزادی به دنبال ندارد، رابطه با آمریکا به معنای تمام شدن آزادی و مبتلا شدن به فساد است.

وی اظهار کرد: حقیقت مثل نور می درخشد، حقیقت ولایتی است که در مقابل ما قرار دارد که ما را به مقاومت دعوت می کند و به ما وعده می دهد که پیروزی نزدیک است و این درس شهداست.

وی گفت: مجلس شهدا، مجلس عزاداری و ختم نیست، بلکه مجلس درس گرفتن و میثاق بستن با آرمان های آنان است و ما تا آخرین نفس پای عمل به وصیت نامه های شهدا ایستاده ایم.

سردار نقدی افزود: مکان رفیع و جایگاه باعظمت در نزد پرودرگار در انتظار کسانی است که حتی به قیمت جانشان تسلیم طاغوت نمی شوند.

وی اظهار کرد: مردم ایران ثمره مقاومت را چشیده اند بطوریکه با کمتر از پنج درصد تجهیزات خود در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

وی گفت: هرچند مقاومت سخت است و هزینه دارد اما هزینه های سازش کمتر از هزینه های مقاومت نیست زیرا سازش نکبت اندر نکبت است و فرد سازشگر شرافت و انسانیت خود را می فروشد و خود را در اختیار طاغوت قرار می دهد.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همانطور که مردم به فریاد امام خمینی(ره) لبیک گفتند و در مقابل آمریکا ایستادند و مقاومت خود را ادامه دادند و پیروز شدند اکنون نیز مردم باید راه مقاومت را ادامه دهند.

وی اظهار کرد: 40 سال است که ملت ایران در برابر استکبار مقاومت می کند و 220 هزار شهید داده و به پیشرفت های مختلف دست یافته است که قابل مقایسه با دوران ستمشاهی نیست.

وی با بیان اینکه اگر فردی از ترس ظالم، تن به سازش دهد عاقبت خوبی نخواهد داشت گفت: مدل دیگر سازش، کشورهای منطقه و آل سعود هستند که خود را نوکر آمریکا می دانند و 480 میلیارد دلار پول نوکری خود را می دهند.

سردار نقدی افزود: ملت ایران ثابت کرد که هم می توان معنویت و دینداری و پیروی از خدا را داشت و هم در جنبه های مالی پیشرفت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی