English

مدیر کل امور مالیاتی استان گیلان خبر داد

پایان سال جاری آخرین فرصت بهره مندی از بخشودگی جرایم مالیاتی

مدیرکل امورمالیاتی استان گیلان گفت: مودیان محترم و فعالان اقتصادی با توجه به محدود بودن زمان فقط تا پایان سال جاری فرصت دارند به ادارات امور مالیاتی در سطح استان مراجعه و از تسهیلات مذکور بهره مند گردند.

پایان سال جاری آخرین فرصت بهره مندی از بخشودگی جرایم مالیاتی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جواد انوری اظهار کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و در جهت تکریم ارباب رجوع و کمک به چرخه اقتصادی و همچنین حمایت از واحدهای تولیدی، بنگاه های اقتصادی و صاحبان محترم مشاغل چنانچه تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت اصل مالیات خود اعم از مالیات اشخاص حقوقی، مشاغل، ارزش افزوده، اجاره املاک و غیره اقدام نمایند، از حداکثر بخشودگی جرایم قابل بخشش بهره مند خواهند شد.

انوری افزود: در راستای تبصره 5 قانون بودجه سال  1396 به دولت اجازه داده شده است تا بدهی های قطعی خود به اشخاص حقیقی، حقوقی و شرکت های تعاونی و خصوصی را که در چارچوب مقررات مربوطه تا پایان سال 1395 ایجاد شده است با مطالبات قطعی دولت (وزارتخانه ها و موسسات دولتی) از اشخاص مزبور تا مبلغ 50 هزار میلیاردریال به صورت جمعی-خرجی تسویه کند.

وی گفت: به همین منظور وزارت امور اقتصادی و دارائی اسناد تعهد خاصی را با عنوان اوراق تسویه خزانه صادرمیکند.

انوری تصریح کرد: این اسناد صرفا به منظور تسویه بدهی اشخاص یادشده به دستگاه های اجرایی و شرکت های و موسسات دولتی مورد استفاده قرارمی گیرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان تاکید کرد: مودیان محترم و فعالان اقتصادی با توجه به محدود بودن زمان فقط تا پایان سال جاری فرصت دارند به ادارات امور مالیاتی در سطح استان مراجعه و از تسهیلات مذکور بهره مند گردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه