English

استاندار گیلان؛

در حوزه گردشگری و کشاورزی توانمندی های بالایی در صومعه سرا است/مهمترین نیاز جدی امروز مردم بحث اشتغال فرزندانشان است

استاندار گیلان در حاشیه سفر شهرستانی خود به صومعه‌سرا با اشاره به ظرفیت و توانمندی صومعه سرا جهت توسعه اظهار داشت: در حوزه گردشگری و کشاورزی توانمندی های بالایی در این منطقه وجود دارد.

در حوزه گردشگری و کشاورزی توانمندی های بالایی در صومعه سرا است/مهمترین نیاز جدی امروز مردم بحث اشتغال فرزندانشان است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری در حاشیه سفر به شهرستان صومعه سرا در جمع خبرنگاران با بیا اینکه در ادامه  سفرهای شهرستانی و نشست‌های هم‌اندیشی با اقشار مختلف مردمی، دهیاران، شهرداران و شوراهای اسلامی امروز خدمت مردم شریف شهرستان صومعه‌سرا رسیده‌ایم افزود: مطابق معمول سه جلسه‌ای که در تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود جزء برنامه‌های این شهرستان نیز می باشد.    

وی افزود: این نشست با همه‌ی دهیاران شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها و همینطور شهرداران با حضور مدیران کل دستگاهای اجرایی  برگزار می شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه در ادامه نشستی دیگر  طبق روال با اقشار واصناف، قشرهای مختلف، صنف‌های مختلف مردمی که مسائل مرتبط با قشر صنف خودشان را مطرح و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مسئولین محلی برگزار خواهد شد افزود:  انشاء ا...مسائل مطروحه پیگیری و به استحضار مردم شریف این شهرستان خواهد رسید.

سالاری افزود: نشست دیگر  مباحث اقتصاد مقاومتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است که در مواردی که سرمایه‌گذاران و یا متقاضیان سرمایه‌گذاری و یا دارندگان واحدهای تولیدی مشکلاتی با دستگاه‌های اجرایی دارند یا اقداماتی که نیاز است انجام بدهند و مجوزو مصوبات را می‌ طلبد در سطح شهرستان انجام بدهند در این نشست بررسی می شود.

استاندار گیلان افزود: در این سفر تعدادی پروژه هم بازدید گردید که انشاء اله  مشکلاتشون را بصورت خاص بتوانیم حل کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان  افزود: من مطمئنم بسیاری از مشکلاتی که در این جلسات مطرح شده قابل حل خواهد بود و حتماً هم نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت و توانمندی صومعه سرا جهت توسعه اظهار داشت: در حوزه گردشگری و کشاورزی توانمندی های بالایی در این منطقه وجود دارد.

سالاری افزود: در بحث اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری معتقدیم که ابتدا باید بروکراسی‌ها و تشریفات اداری آن را کوتاه کنیم تا مردم بتوانند راحت تر مجوز بگیرند و سپس با پرداخت تسهیلات ارزان‌ با نرخ سود پایین‌تر  بتوانیم آسان و سریع تسهیلات به متقاضیان پرداخت کنیم.

وی گفت: به هر میزان تعداد واحد بوم‌گردی سهم شهرستان است  در کنار آن ما بقی زیرساخت‌های خدماتی، رستوران، خدمات دیگر، زیرساخت‌های حمل و نقل  باید اتفاق افتد که مجموعاً بتواند یک شغل‌های پایداری را برای مردم ایجاد کند.

سالاری تأکیدکرد: مهمترین نیاز جدی امروز مردم بحث اشتغال فرزندانشان هست و معتقدم ظرفیت نخست این منطقه گردشگری است لذا تمرکز بیشتر ما برروی گردشگری خواهد بود و بعد حوزه‌های دیگری همانند کشاورزی، صعنت و سایر بخش‌ها نیز توجه ویژه داریم.

استاندار گیلان افزود: با انسجامی که بین مدیران دستگا‌ه‌های اجرایی و مسئولین محلی در شهرستان صومعه‌سرا می‌بینیم مطمئن هستیم که به هدف خواهیم رسید.

سالاری افزود: نشست دیگر مباحث اقتصاد مقاومتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است که در مواردی که سرمایه‌گذاران و یا متقاضیان سرمایه‌گذاری و یا دارندگان واحدهای تولیدی مشکلاتی با دستگاه‌های اجرایی دارند یا اقداماتی که نیاز است انجام بدهند و مجوز و مصوبات را می‌ طلبد در سطح شهرستان انجام بدهند در این نشست بررسی می شود.

استاندار گیلان افزود: در این سفرها تعدادی پروژه هم بازدید گردید که انشاء اله  مشکلاتشان را بتوانیم حل کنیم.

سالاری تصریح کرد:  من مطمئنم بسیاری از مشکلاتی که در این جلسات مطرح شده قابل حل خواهد بود و حتماً هم نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی