English

استاندار گیلان:

برخی در روند خدمتگزاری مدیران خلل وارد می کنند

استاندار گیلان با اشاره به اینکه عملکرد برخی در روند خدمتگزاری مدیران، خلل وارد می کند گفت: برخی از باب رسالت مقدس خود تلاش بر این دارند تا فقر و بیکاری را نصیب مردم کنند ولی مدیرانی که برای خدمت به مردم و رضای خدا در حال کار کردن هستند از هیچ اقدامی در این مسیر هراسی نداشته باشند.

برخی در روند خدمتگزاری مدیران خلل وارد می کنند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری با بیان اینکه وضعیت استان از لحاظ امنیت سرمایه گذاری و فضای کسب و کار بسیار نامطلوب است، افزود: برخی رعایت تقوا و اجرای قانون را در بدبخت کردن مردم می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد برخی در روند خدمتگزاری مدیران، خلل وارد می کند گفت: برخی از باب رسالت مقدس خود تلاش بر این دارند تا فقر و بیکاری را نصیب مردم کنند ولی مدیرانی که برای خدمت به مردم و رضای خدا در حال کار کردن هستند از هیچ اقدامی در این مسیر هراسی نداشته باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه عده‌ای احساس می‌کنند می‌توانند با ریختن آبروی دیگران، برای خود آبرو تحصیل کنند، اظهار داشت: این اقدامات در شریعت، انسانیت و وجدان هیچ جایگاهی ندارد و خداوند قطعاً به چنین افرادی، آبرو و عزت نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بی تردید خداوند به کسانی که برای مردم صادقانه خدمت کنند، عزت خواهد داد و آبرو و حیثیت افراد سالم و صادق در نهایت به دست افرادی که بعضاً هم دچار غرور می شوند نیست، افزود: در چنین وضعیتی که امنیت کار کردن وجود ندارد پذیرفته‌ایم که برای مردم صادقانه خدمت کنیم و در مسیر خدمت، به صورت مستحکم به راه خود ادامه می‌دهیم و اگر بترسیم باید صندلی خود را ترک کنیم لذا نترسیم و با صلابت هزینه بدهیم و قضاوت نهایی با مردم است.

وی با اشاره به اینکه کار کردن در حوزه‌ی سرمایه گذاری و اشتغال زایی در گیلان همانند خط مقدم در مقایسه با خط دوم جبهه در دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: در جبهه افرادی که در خط مقدم بودند یا در گردان تخریب بودند به خطرات اشراف داشتند و در حال حاضر کسانی که در گیلان کار می کنند، همانا حضور در خط مقدم، گردان تخریب یا به عنوان غواص صف شکن هستند و لحظه به لحظه کارشان، خطر است.

استاندار گیلان گفت: در این استان بر سر مدیران آتش، زیرپای آنان مین، در مقابل آنان آب، در اطراف کمین دشمن و از پشت نیز ممکن است ستون پنجم آسیب وارد کند و در این فضا، همه ی خطرات وجود دارد و ما در چنین محیطی می خواهیم کار کنیم و باید نترسیم و کار کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان در چنین فضایی دشمن هم از جنس خودمان است اظهار داشت: در این فضا دشمن در مقابل حضور ندارد بلکه در کنار ماست.

وی با بیان اینکه زمانی با دشمن به صورت روبرو جنگ می شود اما زمانی بالفرض اکنون بین دوست و دشمن مردم گیلان را نمی توان تشخیص داد گفت: افرادی با ظاهری بسیار موجه پرچم به دست می گیرند که ما می خواهیم کمک کنیم تا محیط سالم شود.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که با اقدامات خود به مسیر خدمت به مردم لطمه می‌زنند، قطعاً دشمن ما نیستند بلکه با مردم دشمنی دارند و فقر و بیکاری، ارمغان اقدامات آنان است.

نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم تسریع در خدمت رسانی به مردم تأکید و تصریح کرد: در چنین فضایی پذیرفته ایم که برای مردم کار کنیم اما متأسفانه در چنین وضعیتی سرمایه‌گذاران برای ورود به استان گیلان رغبت نخواهند داشت زیرا سرمایه گذار به محیط امن می رود.

استاندار گیلان با بیان اینکه به هیچ وجه در مسائلی که به ضرر مردم باشد مدارا نخواهم کرد گفت: انتظار من از مدیران این است که در چنین فضای پرمخاطره ای که برای خدمت انتخاب کرده ایدید با قوت بیشتر رو به جلو گام بردارید.

وی افزود: اگر مدیری احساس می کند در چنین فضایی نمی تواند خدمت کند، به استانی برود که دشمنی و عداوت کمتر باشد تا در خط دوم و فضایی آرام تر به مردم خدمت کند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد، در زمانی که برای ورود سرمایه‌گذاران تلاش می شود، مأموریتشان این می شود که محیط را ناامن کنند ولی ایکاش آنان با آگاهی از زندگی سخت مردم، نرخ بیکاری را از نزدیک مشاهده کنند و ببینند که تأمین معاش و زندگی مردم بسیار سخت است و باید به دولت کمک شود.

سالاری با بیان اینکه قطعاً افرادی که دستشان آلوده است نمی‌توانند سلامت را در جامعه ایجاد کنند، گفت: کسانی که آبروی خود برایشان مهم است قطعاً آبروی دیگران نیز برای آنان اهمیت دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با ابراز نارضایتی از عملکرد اعضا این کارگروه در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید افزود: علی‌رغم اطمینان خاطر برخی از مدیران بانک‌ها در جلسات گذشته، متأسفانه شرایط برای جذب سهمیه‌ی تعیین شده‌ی گیلان در این بخش فراهم نیست.

وی با اشاره به اینکه اگر بانک‌ها به همین روند ادامه دهند به هیچ وجه تحمل نخواهم کرد، گفت: جذب سهمیه‌ی گیلان همانا جذب سهمیه‌ی مردم از منابع ملی است و باید تلاش شود با اقدامات خود، گام مؤثری در جهت ایجاد اشتغال برداشته شود.

وی بر تسریع اقدامات بانک‌ها و کمیته‌های فرعی این کارگروه در رسیدگی به پرونده‌ها تأکید کرد و افزود: نباید بگذاریم آرامش مردم بهم بریزد و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها باید زندگی بی دغدغه‌ای برای آنان فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی