English

شهردار سنندج خبر داد :

نخستین شهربازی سرپوشیده سنندج فردا به بهره برداری می رسد

شهردار سنندج گفت : نخستین شهربازی سرپوشیده با مشارکت بخش خصوصی در سه طبقه احداث شده و فردا با حضور مسئولین مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نخستین شهربازی سرپوشیده سنندج فردا به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، نخستین  شهربازی سرپوشیده سنندج فردا به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار سنندج اظهار داشت : با هدف  احداث شهربازی مجهز و استاندار این شهرداری با مشارکت بخش خصوصی عملیات اجرایی نخستین شهربازی سرپوشیده سطح شهر  سال گذشته آغاز شد.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد : این شهربازی در زمینی به مساحت 2700 متر مربع و در سه طبقه احداث شده است.

وی از اتمام عملیات احداث این شهربازی خبر داد و گفت : نخستین شهربازی سرپوشیده فردا با حضور مسئولین به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس صیدی اعلام کرد :در این شهر بازی مجهز و استاندارد، وسایل بازی و تفریح برای کودکان و بزرگسالان هم در نظر گرفته شده است.

وی سالن باغ آسمانی ویژه بازی کودکان ، سالن واقعیت مجازی ، سالن بویلینگ ،بیلیارد وسالن جشن تولد وسالن ایرهاکی از جمله سالن های احداث شده در این شهربازی است.

مهندس صیدی هزینه احداث این شهربازی را 90 میلیار ریال اعلام کرد و گفت : این پروژه یکی از پروژه مشارکتی شهرداری با بخش خصوصی است.

شهردار سنندج  ابراز امیدواری نمود : در آینده هم با تمهیدات لازم بتوانیم از پتانسیل بخش خصوصی در جهت  مشارکت در جذب سرمایه گذار و احداث مکانهای تفریحی و گردشگردی در سطح شهر اقدام نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه