English

شهردار سنندج :

یکی از مهم ترین مشکلات شهرداری عدم ساماندهی منابع انسانی است

شهردار سنندج با بیان اینکه منابع انسانی در هر سازمانی از جایگاه ویژه ای برخورداراست تاکید کرد : ساماندهی منابع انسانی ورفع مشکلات کارکنان باید در اولویت برنامه های مدیران شهرداری قرار گیرد .

یکی از مهم ترین مشکلات شهرداری عدم ساماندهی منابع انسانی است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج،مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت ومنابع شهرداری با حضور شهردار ، مدیر کل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری کردستان و معاونین ،مدیران وروسای سازمانهای تابعه شهرداری برگزار شد.

شهردار سنندج اظهار داشت :  منابع مالی  وانسانی از جایگاه ویژه ای در هر سازمان در راستای برنامه ریزی صحیح ومدون برخوردار است.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد :نهاد مردمی همچون شهرداری که بیشترین ارتباط کاری با شهروندان را دارد باید از منایع انسانی  متخصص و باتجربه در جهت  ایجاد تعامل بیشتر و سازنده تر با مردم  برخوردار باشد.

وی گفت : سلامت محیط اداری یکی از مهم ترین دغه دغه  مدیران است چرا که در سایه سلامت و صداقت می توان بهترین و شایسته ترین خدمات را به شهروندان ارائه نمود.

مهندس صیدی افزود: یکی از مهم ترین مشکلات شهرداری عدم ساماندهی منابع انسانی است به گونه ای که کارکنان شهرداری هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ امنیت شغلی دارای مشکلات فراوانی  هستند.

وی تاکید کرد : رفع مشکلات درون سازمانی وتکریم همکاران قطعاً موجبات تکریم شهروندان را در برخواهد داشت

مهندس صیدی  اعلام کرد :تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری و رفع وضعیت معشیتی نیروهای خدوم وزحمتکش شهرداری باید در الویت برنامه های مدیران شهرداری قرار بگیرید.

شهردار سنندج همچین عنوان کرد : پیشگیری از تخلفات اداری بهتر از کشف تخلف است و باید با رعایت قوانین ومقررات قدرت ریسک پذیری مدیران هم حفظ شود.

شهرداری سنندج

مهندس صیدی در این جلسه از زحمات مهندس علیرضا کاظمی تقدیر و تشکر نمود و کمال کاظمی را بعنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت ومنابع شهرداری سنندج منصوب نمود.

همچنین در این جلسه و با حکم شهردار سنندج مهندس علیرضا کاظمی بعنوان سرپرست مدیریت بازرسی و حسابرسی شهرداری منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه