English

شهردار سنندج :

برقراری امنیت ،آرامش و ایجاد جامعه ای شاداب از اهداف مشترک شهرداری و نیروی انتظامی است

شهردار سنندج با بیان اینکه شهرداری و نیروی انتظامی دو نهادی هستند که بیشترین ارتباط را با شهروندان را دارند گفت : برقراری امنیت ، آرامش و ایجاد جامعه شاداب از اهداف مشترک شهرداری و نیروی انتظامی است.

برقراری امنیت ،آرامش و ایجاد جامعه ای شاداب از اهداف مشترک شهرداری و نیروی انتظامی است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، با هدف خدمات رسانی بهتر به شهروندان  مهندس صیدی دردیدار با فرمانده یگان ویژه استان بر تعامل سازنده شهرداری ونیروی انتظامی تاکید نمود.

شهردار سنندج اظهار داشت : نیروی انتظامی و شهرداری دو نهادی هستند که بیشترین ارتباط را با شهروندان دارند و بصورت شبانه روز در حین خدمات رسانی به شهروندان هستند.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد : بسیاری از خدمات و فعالیتهای شهرداری و نیروی انتظامی در راستای خدمات رسانی شایسته به شهروندان مشترک است.

وی گفت : برقرای امنیت در سطح جامعه ، ایجاد فضاهای مناسب جهت آرامش شهروندان و همچنین اقدام در جهت ایجاد جامعه شاداب از جمله مهم ترین اهداف مشترک شهرداری و نیروی انتظامی است .

مهندس صیدی افزود : بسیاری از مشکلات و معظلات در سطح شهر ها وجود دارد که شهرداری باید بصورت ویژه در جهت رفع آن اقدام نماید.

وی عنوان کرد :  رفع سد معبر ، ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر  ها بعنوان مهم ترین مشکلاتی است که مشکلات فروانی برای شهروندان بوجود آورده است.

مهندس صیدی تاکید کرد : تعامل سازنده ومثبت شهرداری و نیروی انتظامی قطعاً می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و معظلات سطح شهر شود.

شهردار سنندج ابراز امیدواری نمود : با برنامه ریزی ، تلاش و تعامل با تمامی دستگاهها و نهادی دولتی و غیر دولتی بتوانیم اقدامات شایسته ای در جهت توسعه ، آبادانی سطح شهر صورت دهیم.

در این دیدار فرمانده یگان ویژه استان کردستان گفت : شهرداری یکی از جمله دستگاههای است که بیشترین حجم کاری را در سطح شهربرعهده دارد .

سرهنگ احمد نور علی افزود: نیروی انتظامی در راستای برقرای امنیت و جامعه ای امن تمام توان خود را به کار خواهد بست و در این راه آماده همکاری با تمامی  نهادها و شهروندان است.

وی اعلام کرد : یگان ویژه هم در حوزه کاری خودآماده هرگونه همکاری با مجموعه مدیریت شهری است و امیدواریم با تعامل و تلاش فراوان بتوانیم در انجام وظایف محوله و رضایتمندی شهروندان گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه