English

به مناسبت هفته معلول؛

همایش تجلیل از معلولان موفق کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته معلول فرصت مناسبی برای آشنایی با موانع و مشکلات این قشری است.

همایش تجلیل از معلولان موفق کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، صبح امروز به مناسبت 13 آذر روز جهانی معلولین همایش تجلیل از معلولان موفق با حضور جانشین سپاه بویراحمد، رئیس صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، رئیس کمیته امداد شهرستان، رئیس فنی و حرفه‌ای بویراحمد، رئیس گاز بویراحمد و دنا، معاون اجتماعی فرماندار بویراحمد، رئیس اداره زندان مرکزی، بخشدار مرکزی بویراحمد در سالن بهزیستی استان برگزار شد.

سید علی‌رضا موسوی امجد در این همایش اظهار کرد: 18 هزار و 500 معلول خفیف و شدید در سطح این استان شناسایی‌شده است، که برای خانواده‌های دارای دو معلول نیز وام 30 میلیون تومانی بلاعوض پرداخت‌شده است.

موسوی امجد بیان کرد: باید محیط و معابر را برای تسهیل در تردد معلولان روان‌سازی شود، که امید است با رفع مشکلات معلولان، در جهت رضایت‌مندی این قشر قدم برداشته شود.

مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: هفته معلول فرصت مناسب برای آشنایی با موانع و مشکلات این قشر است که به‌واسطه برخوردار نبودن از برخی توانایی‌های خود، مورد بی‌مهری برخی قرار می‌گیرند، معلولانی که در بسیاری از موارد باوجود همین محدودیت‌ها، کارهایی را انجام داده، که از توان افراد بدون معلولیت نیز فراتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه