English

فرماندار قشم:

توسعه راه ها مطالبه جدی روستاییان است

فرماندار شهرستان قشم گفت: برای دسترسی آسان گردشگران به مناطق گردشگری نیاز جدی به مناسب سازی و توسعه راه های روستائی داریم که این امر به عنوان یکی از اصلی ترین مطالبات مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

توسعه راه ها مطالبه جدی روستاییان است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فرمانداری شهرستان قشم، علیرضا نصری در دیدار با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان بیان کرد: بیشترین ظرفیت های گردشگری و کاشانه های میهمان شهرستان قشم در مناطق روستایی واقع شده که دولت تدبیر و امید برای رونق این بخش و جلب مشارکت مردمی اهتمام ویژه ای داشته که لازم است اقدام عملیاتی برای تامین زیر ساخت های مواصلاتی این مناطق انجام شود.

فرماندار قشم با اشاره به طرح در حال اجرای بانکرینگ سوخت در غرب جزیره اظهار داشت: این طرح با توجه به موقعیت مکانی و برخورداری از ظرفیت های مطلوب گام ارزنده ای در زمینه رونق شغلی و سهیم شدن اهالی غرب جزیره از فعالیت های کلان ملی است.

وی تصریح کرد: توسعه راه سهیلی به سمت نقاشه برای ایمنی عبور و مرور کامیون ها و از طرف دیگر تردد گردشگران ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید پیش از تعطیلات نوروز و فصل گردشگری اجرا شود.

نصری اظهار کرد: فرمانداری شهرستان قشم و دهیاری های مرتبط برای همکاری و مشارکت در این بخش آمادگی کامل دارند و خوشبختانه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم هم توجه ویژه ای به عمران روستاها دارند.

فرماندار قشم با تاکید بر آماده سازی مسیر اسکله لافت و پل برای استقبال از میهمانان نوروزی از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خواست؛ برای روزهایی که وقایع جوی منجر به تطیلی اسکله های حقانی و شهید ذاکری شده و همه بار ترافیکی به مسیر پل- لافت منتقل می شود، تدابیر لازم را پیش بینی نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه