English

فرماندار قشم تاکید کرد

ضرورت هم اندیشی مجمع نمایندگان استان با دولت برای رفع مشکلات هرمز

فرماندار شهرستان قشم گفت: مسائل و مشکلاتی در جزیره هرمز وجود دارد که برای رفع آن نیاز به هم اندیشی مجمع نمایندگان استان با کارگزاران دولت است.

 ضرورت هم اندیشی مجمع نمایندگان استان با دولت برای رفع مشکلات هرمز

به گزارش خبرگزاری موج از قشم، علیرضا نصری بیان کرد: عصر امروز (جمعه) در بازدیدی از جزیره هرمز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظر جمعی مسوولین محلی و استانی در حوزه رفع مشکل بیکاری اهالی هرمز، تقویت تعاونی ها، فعالسازی کاشانه های مهمان و تامین زیر ساخت های شهری برای جذب گردشگران و همزمان ارائه آموزش های لازم به بومیان برای استفاده حداکثری از منابع طبیعی منحصر بفرد جزیره است.

وی درباره موضوع معدن خاک سرخ هرمز تصریح کرد: بنا بر مصوبه نشست امروز این موضوع و همچنین مشکلات قانونی پیرامون تشکیل تعاونی ها روز یکشنبه در جلسه تخصصی در استانداری بررسی خواهد شد.

فرماندار قشم گفت: امروز حامل سلام ویژه استاندار به مردم شریف هرمز هستم و ایشان علاوه بر نگاه ویژه ای که به بحث رونق و آبادانی جزایر و رفع مشکلات مردم این مناطق دارند توجه خاصی نسبت به مردم هرمز به عنوان جزیره شهدا دارند و برای رفاه و تکریم مردم ولایی هرمز پیگیر و مصر هستند.

این مقام مسئول اضافه کرد: خوشبختانه همگرایی بسیار خوبی بین مقام عالی اجرایی استان با نمایندگان برای خدمت رسانی، تحقق خواسته های مردم و برنامه های اشتغالزایی دولت تدبیر و امید بوجود آمده که نوید بخش روزهای خوبی برای مردم است.

به گزارش موج؛ فرماندار و رئیس مجمع نمایندگان استان در سفر به جزیره هرمز از خانه صنایع دستی این جزیره بازدید و از نزدیک با هنرمندان عضو این خانه گفت و گو کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه