English

فرماندار قشم:

درگهان فاقد شاخصه های شهری است/ لزوم برنامه ریزی برای توسعه بندر تجاری درگهان

فرماندار شهرستان قشم گفت: برای شهر شدن شاخص هایی وجود دارد که درگهان از آن محروم مانده است که برای دست یابی به این شاخصه ها نیاز به برنامه ریزی و هدف گذاری داریم.

درگهان فاقد شاخصه های شهری است/ لزوم برنامه ریزی برای توسعه بندر تجاری درگهان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فرمانداری شهرستان قشم، علیرضا نصری در بازدید از بخش های مختلف شهری درگهان اظهار داشت: تفاهم و همراهی بین شهرداری و مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم، مسیر حرکت امور شهری این بندر تجاری استراتژیک را در ریل اصلی توسعه قرار داده است.

وی استفاده از نظرات کارشناسانه در حوزه مدیریت شهری، نهادینه کردن سیستم شور و مشورت در اداره شهر و بکارگیری ظرفیت شهروندان مشارکت جو را برای رسیدن به استانداردهای شهری ضروری برشمرد.

طرح فاضلاب درگهان نیازمند اعتبار 600 میلیارد ریالی است

فرماندار قشم با اشاره به مشکلات دفع فاضلاب در محلات مختلف شهر درگهان ، گفت: ساماندهی اساسی فاضلاب شهر درگهان، و اجرای تصفیه خانه نیازمند تامین اعتباری معادل 600 میلیارد ریال است. وی ادامه داد: مطالعات و نقشه های اجرایی شبکه و خطوط انتقال و مکان یابی تصفیه خانه فاضلاب این شهر توسط مشاور پروژه بصورت کامل انجام شده است و بر اساس توافق با مشارکت مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد و آب و فاضلاب شهری اجرا خواهد شد.

فرماندار قشم در ادامه گفت: در بازدید از محلات شهری درگهان، تصمیماتی برای خاکریزی، اجرای مبلمان شهری، ایجاد پارکینگ و فضای سبز در بلوار وحدت توسط شهرداری و مشارکت مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد گرفته شد.

فرماندار قشم همچنین در بازدید از مراکز درمانی درگهان، افزود: سه دستگاه آزمایشگاهی سلکانتر، اوتو آنالیز و الیزاریدر در سال جاری به مجموعه تجهیزات آزمایشگاهی به تنها درمانگاه این شهر اضافه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه