English

فرماندار قشم:

آموزش مسیر زندگی کودکان استثنایی را تغییر می دهد

فرماندار شهرستان قشم گفت: کودکان استثنایی بخشی از جامعه هستند که به هر دلیلی دچار مشکلاتی شده اند و آموزش و پرورش می تواند با آموزش صحیح و تقویت روحیه خودباوری جهت زندگی این قشر و حتی جامعه پیرامون آن ها را تغییر دهد.

 آموزش مسیر زندگی کودکان استثنایی را تغییر می دهد

به گزارش خبرگزاری موج از قشم، علیرضا نصری، کمک به دانش آموزان استثنایی برای کشف توانمندی ها و آماده سازی آنان برای ایفای نقشی سزاوار و سودمند در زندگی را ماموریت مهم و پر ارزش معلمان مدرسه استثنایی ذکر کرد.

وی در آموزشگاه استثنایی ارمغان قشم با بیان اینکه بر اساس حدیث نبوی بالاترین اعمال، سخت ترین آن است و کاری که مشقت و سختی بیشتری دارد دارای ارج و مزد بیشتر است، شغل معلمی و تلاش برای آموزش و پرورش کودکان را کاری بزرگ و قابل تقدیر بر شمرد او در ادامه تصریح کرد: کوشش معلمان مدارس استثنایی و کار برای کودکانی که دجار نارسایی های ذهنی، جسمی هستند، قطعا با سختی همراه است و دارای ارزش بیشتری است.

 فرماندار شهرستان قشم در بیان هدف از حضور در آموزشگاه اظهار داشت: در ماه اول سال تحصیلی دو مناسبت روز جهانی ناشنوایان و نابینایان در نیمه اول و آخر ماه قرار دارد و برای قدردانی از صبر و تلاش شما و دیدار با این کودکان معصوم در جمع شما حاضر شدیم به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم در این بازدید که روسای آموزش و پرورش، بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان حضور داشتند.

در آموزشگاه استثنایی ارمغان شهر قشم 72 دانش آموز دختر و پسر در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی ابتدایی و متوسطه اول تحصیل می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه