English

مدیرعامل آب وفاضلاب شهری کردستان:

اجرای ۲۳ طرح آبرسانی و ۱۶ طرح فاضلاب در استان کردستان

مدیرعامل آبفای کردستان از اجرای 39 طرح آب و فاضلاب در کردستان خبر داد و گفت: اجرای این طرح ها نیازمند 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

اجرای ۲۳ طرح آبرسانی و ۱۶ طرح فاضلاب در استان کردستان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، محمدحسین محمدی در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان که با حضور اعضای کمیسیون برنامه ریزی و بودجه مجلس شورای اسلامی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سیاست‌های آب به گونه‌ای است که شرکت‌های آب و فاضلاب در آستانه ورشکستگی هستند و در دخل و خرج مشکل دارند.

وی با اشاره به اینکه باید هزینه‌های موردنیاز برای خدمات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب تامین شود، افزود: عملا به ما اجازه دریافت بهای آب کامل را نداده اند و جایگزینی هم برای آن تعریف نشده است.

مدیرعامل آبفای کردستان بیان کرد: فرسودگی تاسیسات، هدررفت ۳۵ درصد آب استان به دلیل عدم امکان توسعه زیرساخت های تاسیسات از مشکلات اصلی در این حوزه است که نیاز به توجه بیش از پیش مسوولان و متولیان امر دارد.

محمدی با اشاره به اینکه برای برخی شهرهای استان دچار مشکل آبرسانی هستیم، اذعان کرد: ۱۶ شهر فاقد ردیف اعتباری هستند و علاوه بر آن با مشکلات بهداشتی در بخش تامین آب مواجه هستیم.
وی از اجرای ۲۳ طرح آبرسانی و ۱۶ طرح فاضلاب در استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح ها نیازمند  2 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

مدیرعامل آبفای کردستان در پایان با اشاره به اینکه در نحوه تخصیص اعتبارات مشکلاتی داریم که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود:  پنج شهر استان دچار کم آبی است و نیازمند تخصیص ردیف بودجه و اعتبار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه