English

در سومین روز از هفته دولت:

افتتاح ۲ طرح آبرسانی در شهرستان مریوان

بهره برداری از طرح ایجاد تاسیسات تامین و آبرسانی شهرکانی دینار در شهرستان مریوان نیز روز شنبه همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار کردستان آغاز شد.

افتتاح 2 طرح آبرسانی در شهرستان مریوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان در این آیین اظهار کرد: احداث مخزن ذخیره بتنی 500 متر مکعبی، اجرای خط انتقال آب به قطر 300، 250 و 400 میلیمتری به طول یک هزار و 200 متر و احداث و تجهیز یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 350 لیتر بر ثانیه از مشخصات این طرح است.
محمدحسین محمدی یادآور شد: اعتبار این طرح از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب شهری مریوان تامین و هزینه شده است.
وی تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح، افزایش ظرفیت ذخیره و انتقال آب مورد نیاز محلات چهار باغ و تکیه شهر مریوان با 12 هزار مشترک و همچنین تامین آب مناطق تحت پوشش مخازن مذکور است.

بهره برداری از طرح ایجاد تاسیسات تامین و آبرسانی شهرکانی دینار در شهرستان مریوان نیز روز شنبه همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار کردستان آغاز شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان در این آیین گفت: طول خط این پروژه 4 هزار و 350 متر و هزینه احداث آن 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ایی بوده است.

محمدحسین محمدی با بیان اینکه هدف از احداث این طرح، افزایش ظرفیت ذخیره دبی و فشار آب در شهرکانی دینار است، ادامه داد: حفر چاه عمیق 60 متری، احداث مخزن ذخیره بتنی هزار متر مکعبی و اجرای خط انتقال به قطر 250 و 160 میلیمتری، از جمله مشخصات این پروژه است و آب شرب مورد نیاز 12 هزار نفر از ساکنان شهر کانی دینار را تامین می کند.
شهر مریوان با 151 هزار و 188 نفر جمعیت در 130 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه