English

طرح گرمسیری یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تاریخ ایران است

استاندار کرمانشاه گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارشی از خدمات دولت خدمتگزار به مردم است.

طرح گرمسیری یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تاریخ ایران است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رازانی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در سرپل ذهاب کارهای بزرگی صورت گرفته و یا در حال اجراست گفت: در حوزه راه‌سازی 130 کیلومتر به طول بزرگراه‌های استان اضافه‌شده است که بخش عمده‌ای از آن در همین شهرستان سرپل ذهاب است.

وی بیان کرد: 27 کیلومتر باقی‌مانده از بزرگراه کربلا در شهرستان سرپل ذهاب و دالاهو طی روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد که در کاهش تصادفات دل‌خراش این محور بسیار اثرگذار خواهد بود.

رازانی ادامه داد: طرح گرمسیری با بیش از 10 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تاریخ ایران است عملیات عظیم اجرایی احداث تونل 49 کیلومتری، سه ماه قبل به اتمام رسید و یک میلیارد مترمکعب آب سیروان از طریق این تونل منتقل می‌شود.

وی افزود: دشت‌های شهرستان سرپل ذهاب اولین نقطه‌ای از استان است که از منابع آبی طرح گرمسیری بهره‌مند می‌شوند و در فاز اول 20 هزار هکتار از زمین‌های این شهرستان آباد می‌شود..

رازانی گفت: به ثمر رسیدن و اجرای مجموعه پروژه‌های بزرگ و اتفاقات خوبی همچون طرح گرمسیری، اتمام بزرگراه کربلا، عبور زوار اربعین، تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و تصویب بازارچه تیله کو، چهره منطقه و به‌ویژه شهرستان سرپل ذهاب را متحول می‌کند.

بهره‌برداری از مجموعه دومنظوره ورزشی آموزشی برکت روستای بان زرده به مساحت 1736 مترمربع و 12 میلیارد ریال اعتبار، افتتاح مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای ریجاب بااعتبار 10 میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی طرح آبیاری باغات شهر کرند در حجم عملیاتی ۱۶۷ هکتار، بااعتبار ۲۶۷۲۰ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۱۶۷ نفر، بهره‌برداری از طرح گازرسانی به 12 روستای شهرستان دالاهو، بخشی از برنامه‌های سفر یک‌روزه استاندار به شهرستان‌های دالاهو سرپل ذهاب بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه