English

مدیرعامل آب وفاضلاب شهری کردستان:

شش تصفیه خانه در سطح استان فعال است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: آب به معنای واقعی تعریف سلامت در جامعه است و اگر رویکرد نسبت به آب مثبت باشد شاهد توسعه و رشد روز افزون خواهیم بود .

شش تصفیه خانه در سطح استان فعال است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، محمد حسین محمدی امروز (16 آبان) در مراسم کلنگ زنی فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری مریوان، ضمن اشاره به اینکه بحث آب در کشور از موضوعات مهم و استراتژیک است، اظهار کرد: آب به معنای واقعی تعریف سلامت در جامعه است و اگر رویکرد نسبت به آب مثبت باشد شاهد توسعه و رشد روز افزون خواهیم بود .

وی ضمن اشاره به اینکه توجه نکردن به بحث آب عوامل مخرب را به همراه دارد، عنوان کرد: در گذشته تعداد بسیار محدودی تصفیه خانه در کشور وجود داشت، ولی حال با توجه به اهمیت موضوع آب، 100 تصفیه خانه فعال و 140 تصفیه خانه نیز در حال ساخت است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان ، با اشاره به اینکه شش تصفیه خانه در سطح استان فعال است، ذکر کرد: از 100 میلیون متر مکعب آب، 60 میلیون آن تصفیه و در بحث های کشاورزی نیز از این آب های تصفیه شده استفاده می شود .

محمدی با اشاره به اینکه در راستای ارتقا فاز دوم تصفیه خانه مریوان کار اجرایی شروع کرده ایم، خاطرنشان کرد: با اتمام این پروژه فاضلاب های هفت روستای اطراف دریاچه زریبار تصفیه و از ورود آب این روستاها به دریاچه نیز جلوگیری می شود .

وی در پایان یادآور شد: فاز دوم عملیاتی تصفیه خانه مریوان قرارداد 200 میلیارد ریال منعقد شده و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان اتمام پروژه 250 میلیارد ریال اعتبار هزینه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه