English

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

بعد از تعقیب و گریز راننده خودروی حامل ۹۰ کیلوگرم حشیش دستگیر شد

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راننده خودرویی که 90 کیلوگرم حشیش حمل می‌کرد، بعد از آتش زدن خودروی خود، دستگیر شد.

بعد از تعقیب و گریز راننده خودروی حامل 90 کیلوگرم حشیش دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، سرهنگ کیقباد مصطفایی، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی قصد دارد از یکی استان‌های همجوار با خودروی سواری مقداری مواد مخدر را به یکی از استان‌های مرکزی کشور منتقل و از حوزه استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد عبور کند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.

وی گفت: ضمن هماهنگی‌های قضائی، اکیپ‌های عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

سرهنگ مصطفایی افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی نهایتاً خودروی سمند حامل مواد مخدر را در این محور شناسایی و بلافاصله اقدام به تعقیب نامحسوس و سپس به راننده آن دستور توقف دادند.

وی خاطر نشان کرد: راننده این خودرو بدون توجه به دستور پلیس با سرعت زیاد و غیر متعارف اقدام به فرار می‌نماید که پس از تعقیب و گریز چند کیلومتری راننده از خودروی پیاده و پس از آتش زدن خودرو، از محل متواری شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس، با دستگیری راننده و خاموش کردن خودرو حامل مواد مخدر، 90 کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش به صورت نیمه سوخته کشف و ضبط کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان یادآور شد: نیروی انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مختلف این استان اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه