English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تشدید مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در این استان تشدید می‌شود.

تشدید مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، سرهنگ سعید بالش‌زر صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خواب راحت را از خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر می‌گیریم و در این زمینه برای لحظه‌ای غفلت نمی‌شود.

وی عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد در ایست و بازرسی مستقر در محور اصفهان به یاسوج، حین کنترل خودرو های عبوری، به یکدستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و خودرو مورد نظر را برای بررسی متوقف کردند.  

بالش‌زر عنوان کرد: این عوامل با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی خود در بررسی از این خودرو موفق به کشف مقدار 50 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند که به طرز ماهرانه در این خودرو جاسازی شده بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این رابطه راننده خودرو به هویت مشخص دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.  

بالش‌زر ابراز کرد: در صورت مشاهده و برخورد با خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی توسط افراد متخلف، قانون گریز و قانون شکن، با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه