English

کشف تجهیزات چاپ اسکناس جعلی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف تجهیزات چاپ اسکناس خبر داد و گفت: 87 میلیون ریال اسکناس تقلبی از منزل متهم این پرونده کشف‌شده است.

کشف تجهیزات چاپ اسکناس جعلی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، منوچهر امان‌اللهی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به دنبال دریافت اخباری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یکی از خرده‌فروشان حرفه‌ای در شهر کرمانشاه، شناسایی مخفیگاه متهم را در دستور کار خود قراردادند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای فرد مذکور مشخص شد و با هماهنگی مقام قضائی و همکاری عوامل انتظامی شهرستان کرمانشاه مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف مقادیری مواد مخدر از منزل متهم، گفت: در بررسی‌های دقیق‌تر از منزل این فرد، تجهیزات و دستگاه‌های چاپ اسکناس تقلبی نیز کشف‌شده است.

سردار امان‌اللهی بیان کرد: متهم به همراه خواهرش که متهم اصلی پرونده است، اقدام به جعل اسکناس می‌کرد و بیش از 87 میلیون ریال اسکناس 500، 100 و 50 هزار ریالی جعلی از این متهمان به‌دست‌آمده است.

وی یادآور شد: متهم اصلی جهت انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر است، همچنین برادر وی نیز پیش از حضور عوامل انتظامی از محل متواری شده بود که دستگیری وی در دست اقدام است.

فرمانده انتظامی استان گفت: احتمال می‌رود توزیع‌کنندگان اسکناس‌های تقلبی در استان که اخیراً نیز دستگیرشده‌اند، از این منبع پول‌های جعلی را تهیه می‌کردند، همچنین با توجه به کشف تجهیزاتی پیشرفته، متهمان بیشتری نیز دراین‌ارتباط شناسایی و دستگیر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه