English

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم:

بسیجی الگوی ایثار و ادامه دهنده راه شهدا است

بسیجیان الگوهای ایثار و گذشت هستند،‌ افتخار و سربلندی بسیج پایداری بر راه و سیره شهدا و حرکت در مسیر ولایت است.

بسیجی الگوی ایثار و ادامه دهنده راه شهدا است

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم همزمان با هفته بسیج در نشست با فرماندهان بسیج ادارات ضمن تبریک این ایام افزود: بسیج امروز مایه اقتدار و سربلندی و امنیت و موجب هراس دشمنان در داخل و خارج از مرزها می باشد،‌ امروز دشمنان به نفوذ بسیج در بین ملت و نقش وحدت آفرین بسیج و اثر گذاری آن پی برده اند، بسیج دژ مستحکمی در برابر دشمنان می باشد.

وی ادامه داد: امروز اقتدار نیروهای بسیجی منجر شده تا دشمنان جرات تعرض به میهن اسلامی را نداشته باشند. بسیج در همه عرصه ها با حضور نیروهای با انگیزه، ولایت مدار و با اخلاص و جوان اثر گذار وارد شده است .

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قم اضافه کرد: امروز برای موفقیت و پیروزی در همه عرصه ها و تقویت روحیه جهادی باید فرهنگ بسیجی در جامعه رونق یابد، فرهنگ بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی جبهه حق علیه باطل و خون بر شمشیر شد و این فرهنگ که جهاد و شهادت و ایثار و از خود گذشتگی را به همراه دارد باعث پیروزی در همه عرصه ها است.

سردارسید جواد هاشمی تاکید کرد: در طول چهار دهه با همین فرهنگ توانستیم در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کنیم و باز هم پیروز میدان باشیم.

در پایان این مراسم از تعدادی فرماندهان بسیجی ادارات استان تجلیل صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی