English

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

یکی از افتخارات امام راحل و مقام معظم رهبری این است که بسیجی هستند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بسیج جهان اسلام با مشارکت مسلمانان آزادی‌خواه منطقه شکل گرفته است و شکست داعش و سایر شکست‌های تحمیل شده بر دشمنان نشأت گرفته از این بسیج مردمی است.

 یکی از افتخارات امام راحل و مقام معظم رهبری این است که بسیجی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، آیت‌ الله سید محمد حسینی‌ شاهرودی صبح امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان در سالن آزادی سنندج اظهار کرد: امسال هفته بسیج مقارن با شادی‌ها شده است، هم در ماه مولود ماه ولادت پیامبر اکرم قرار گرفته است و هم مصادف شده است با شکست فتنه داعش و این قدرت بسیج را به جهانیان به اثبات رساند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مصیبت‌زدگان زلزله کرمانشاه تسلیت گفت و افزود: بسیج مردمی ایرانیان در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه بار دیگر نشان داد که ایرانیان در کنار هم و متحدتر از هر زمانی برای خلق حماسه های بزرگ آماده و پویا هستند.

نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: در صدر اسلام نیز پیامبر اسلام با بسیج مردمی نیرویی قدرتمند از مسلمانان را تشکیل داد که هیمنه دشمنان اسلام را بر هم زد.

حسینی‌شاهرودی افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری نیز با تاسی از سیره رسول الله به تشکیل و تقویت بسیج همت گماشتند و یکی از افتخارات امام راحل و مقام معظم رهبری این است که بسیجی هستند و بارها در منویات خویش بر این امر تاکید داشته‌اند.‌

وی خاطرنشان کرد: آن زمان کسی تصور نمی کرد که بسیج مستضعفین شکل گرفته در ایران به تشکیل بسیج جهان اسلام بیانجامد.

تجمع بسیجیان کردستان

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: بسیج حزب‌الله، انصارالله، فاطمیون، زینبیون، حیدریون و سایر گروه‌های مردمی در جهان اسلام که با تاسی از بسیج مستضعفین شکل گرفته شده در ایران به فعالیت می‌پردازند در برابر توطئه های استکبارجهانی ایستاده‌اند و شکست‌های بزرگی را بر دشمنان تحمیل کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود به ویژگی بسیجیان اشاره کرد و گفت: اخلاص در عمل و داشتن روحیه استکبارستیزی و دفاع از مستضعفان ویژگی بارز بسیجیان است.

حسینی‌شاهرودی افزود: دشمنان طَی چندین دهه اخیر از انواع توطئه‌ها برای تضعیف بسیج مردمی ایران استفاده کرده است اما به فضل الهی نه تنها نتوانستند جلو موج بیداری اسلامی نشأت گرفته از بسیج مردمی ایرانیان را در منطقه بگیرند بلکه هم اکنون شاهد گسترش دامنه موج بیداری اسلامی و بسیج مردمی در جهان اسلام هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود کشتار نمازگزاران مسجد در مصر و به شهادت رساندن چندصد نَفَر از مسلمانان این کشور را تسلیت گفت و افزود: برای دشمنان اسلام شیعه و سنی تفاوتی ندارد و آن ها برای رسیدن به توطئه‌های خویش همه مسلمانان را مورد هدف قرار می‌دهند.

حسینی‌شاهرودی اظهار داشت: به فضل الهی و با تشکیل بسیج مردمی در جهان اسلام شاهد خالی کردن سنگرهای استکبار یکی بس از دیگری هستیم و همه توطئه‌های آنان دامن خودشان را گرفته است.

تجمع بسیجیان کردستان

وی افزود: امیدواریم که روز به روز شاهد عزت بسیجیان باشیم و دامنه گسترش بسیج مردمی ایرانیان شامل حال همه مستضعفان و آزادی خواهان دنیا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه