English

همزمان با هفته بسیج انجام می شود؛

اعزام تیم های پزشکی بسیج شهرضا به مناطق محروم در هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا گفت: در هفته بسیج ۲ تیم از پزشکان بسیجی سلامت با حضور در یکی از مناطق محروم اقدام به ویزیت رایگان مردم خواهند کرد.

اعزام تیم های پزشکی بسیج شهرضا به مناطق محروم در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ جواد داستانی اظهار داشت: بسیج در طول تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران همواره با هدف تربیت نیروهای توانمند برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال کادرسازی بوده است.

وی افزود: پیشرفت همه جانبه کشور و مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند استفاده از نیروی انسانی توانمند و متعهد است تا در همه بخش ها با روحیه انقلابی فعالیت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا بیان کرد: بسیجیان در شرایط فعلی آماده مقابله با هرگونه تهاجمی هستند زیرا همواره آمادگی رزمی خود را در قالب فراخوان های گردان های امام حسین(ع) و عاشورا ویژه برادران و گردانهای الزهرا و کوثر ویژه خواهران حفظ کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح برنامه های هفته بسیج امسال در این شهرستان گفت: در هفته بسیج امسال ۱۸۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان اجرا می ‌شود.

سرهنگ جواد داستانی گفت: در این هفته ۲ تیم از پزشکان بسیجی سلامت با حضور در یکی از مناطق محروم اقدام به ویزیت رایگان مردم خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که شعار هفته بسیج امسال «بسیج مظهر مردمسالاری دینی» انتخاب شده است، عنوان کرد: از جمله مهمترین برنامه های این هفته در شهرستان طرح بسیجی محله محور است که به صورت گشت های نیروهای بسیجی در محلات بدون استفاده از سلاح گرم برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: از جمله طرحهایی که در هفته بسیج امسال اجرا می شود طرح گشتهای محله محور است که در آخرین مرحله انجام این گشت ها یک دستگاه خودروی مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه توسط اعضای یکی از این گشت ها کشف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه