English

به مناسبت هفته بسیج برگزار شد؛

نشست فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج منطقه آزاد انزلی

نشست فرماندهان نواحی، حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج منطقه آزاد انزلی، در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

نشست فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، همزمان با هفته بسیج نشست فرماندهان نواحی، حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج محدوده منطقه آزاد انزلی با حضور جناب سرهنگ اصحابی فرمانده ناحیه مقاومت ناحیه بندرانزلی، جناب سرهنگ یحیی پور فرمانده ناحیه مقاومت مقداد رشت و فرماندهان حوزه های لیجارکی، کیاشهر و زیباکنار همراه با فرماندهان پایگاه های ۲۸ روستای منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

در این جلسه مجموعه اقدامات سازمان در حوزه فرهنگی و اجتماعی در چهارسال اخیر توسط مهدی کاظمیان مدیر فرهنگی و آموزشی ارائه شد.

در ادامه این نشست که معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان همراه با مدیران حوزه معاونت و مدیرکل حراست حضور داشتند، هر یک از فرماندهان نظرات خود را در خصوص توسعه همکاری در حوزه های مرتبط با سازمان ارائه کردند.

فاتحی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان در این نشست با گرامیداشت هفته بسیج و تقارن آن با پیروزی بزرگ جبهه مقاومت در سرنگونی گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه آمادگی سازمان متبوع خود را در خصوص تحقق برنامه های پیشنهادی اقتصاد مقاومتی و حمایت از طرح های اشتغال زای بسیحیان منطقه جهت دریافت تسهیلات ویژه صندوق کارآفرینی امید اعلام کرد.

اهدای بسته فرهنگی و لوح تجلیل به هریک از بسیجیان حاضر در جلسه پایان بخش این نشست بود.

گفتنی است دیدار صمیمی جانبازان هیئت یادگاران جهاد و شهادت استان گیلان با رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، برگزاری یادواره ۳۱ شهید ۹ روستای منطقه، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با محوریت بسیجیان در منطقه از دیگر برنامه های هفته بسیج در سازمان منطقه آزاد انزلی بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه