English

مدیرکل زندان های کردستان:

مقید به زمان و مکان نبودن ویژگی بارز یک کارمند بسیجی است

مدیرکل اداره کل زندان های کردستان به مناسبت هفته بسیج، با شورای پایگاه مقاومت مالک اشتر زندان های این استان دیدار کرد.

مقید به زمان و مکان نبودن ویژگی بارز یک کارمند بسیجی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های کردستان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر زندانهای این استان، تقارن هفته بسیج و آغاز ماه ربیع الاول و همچنین پیروزی رزمندگان اسلام بر گروه تکفیری تروریستی داعش را به فال نیک گرفت و گفت: تقارن این مناسبت ها اهمیت اجرای باشکوه ویژه برنامه های هفته بسیج را دوچندان می نماید.

مدیرکل زندانهای کردستان با بیان این سخن از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند «بسیج شجره طیبه است»، بیان داشت: آنچه که باعث شده است بسیج اینچنین تعبیر شود تفکری است که بسیج برای نظام اسلامی به ارمغان آورد. روزی که حضرت امام راحل رحمت اله علیه  در آغاز دفاع مقدس فرمان بسیج را صادر فرمود در واقع یک جریان فکری را درجامعه اسلامی ایجاد نمود که برای حفظ اسلام و نظام اسلامی نیازمند یک حرکت خودجوش، جهادی و خارج ازچهار چوب های عادی اجتماعی است. در همان روزها بود که مردم ضروت این حرکت و مبانی این تفکر ارزشی و اسلامی را درک کردند و در این مکتب بزرگ درس ها آموختند. ریشه و بنیاد تفکر بسیج ریشه در قیام خونین امام حسین (ع) دارد که درآن حماسه تاریخ ساز همه کسانی که در آن مشارکت داشتند دارای تفکر خاص بودند چه کسانی که به شهادت رسیدند و چه کسانی که طعم اسارت را چشیند و پیام آور حماسه کربلا شدند همه آنها یک مکتب را پایه گذاری کردند که در آن رشادت، ایمان به خدا، ازخودگذشتی و زیر بار ستم نرفتن، گذشت از دنیا و وسوسه های آن و احساس مسوولیت درمقابل اجتماع پررنگ ترین مبانی آن بود. حضرت امام تفکر بسیجی را بر همین مکتب حماسه حسینی بنا نهاد و دلیل اینکه خیل عظیمی از مردم به این تفکر پیوسته و 8 سال از انقلاب، خاک مهین و ارزش های اسلامی دفاع کردند همین بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر زندان های کردستان ضمن تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در برابر گروه تروریستی داعش گفت: ما امروز عزت و تعالی کشورمان در منطقه را مدیون تفکر بسیج  هستیم و حتی در دهه اخیر شاهد انتقال این تفکر به سایر کشورهای اسلامی نیز هستیم. تشکیل حزب الله لبنان وحشدالشعبی عراق بر پایه تفکر بسیج شکل گرفته اند و حرکت هایی که در برخی کشورهای اسلامی در حال شکل گیری می باشد نیز در این تفکر انقلابی و ارزشی ریشه دارد. امروز ما شاهد نابودی داعش هستیم و این نابودی با هفته بسیج تقارن یافته که تقارنی مبارک است. بدون شک این پیروزی ارزشمند نیز ریشه در بسیج دارد. تا وقتی که بسیج نیروهای مردمی در عراق و سوریه شکل نگرفت و روحیه و تفکر شهادت طلبانه و ایثارگرانه بسیج بوجود نیامد این پیروزهای درخشان نیز بدست نیامد. بنابراین هرجا تفکر بسیجی باشد پیروزی به حول و قوه الهی حتمی است.

این مقام مسوول در پایان سخنان خود با تاکید بر این موضوع که یک کارمند بسیجی نباید به زمان و مکان مقید باشد افزود: همان طور که بسیجیان در جنگ تحمیلی و همچنین در دفاع از حرم اهل بیت بدون توجه به زمان و مکان جان خود را در طبق اخلاص نهاده و آماده حضور در میدان نبرد شدند، کارمندان بسیجی نیز باید بدون مقید بودن به زمان و مکان همواره در انجام کارها با روحیه ای جهادی و بسیجی عمل نموده تا موفقیت ها حاصل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه