English

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم:

برگزاری کنگره شهدا، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و به نسل جوان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم :این کنگره به منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و به نسل جوان و ایجاد روحیه ناموس پرستی در نسل جوان برگزار شده است.

برگزاری کنگره شهدا، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و به نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم در مراسم اختتامیه دومین کنگره شهدای دانشجو استان قم که در مسجد دانشگاه آزاد قم برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد شهدا از شهادت کمتر نیست، اظهار کرد: واحد فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا اقدام به برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم کرده است.

دکتر محمدرضا یوسفی با اشاره به اهداف برگزاری کنگره شهدای دانشجو استان قم، عنوان کرد: این کنگره به منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و به نسل جوان و ایجاد روحیه ناموس پرستی در نسل جوان برگزار شده است.

رئیس کنگره شهدای دانشجوی استان قم افزود: با توجه به استقبال مطلوب دانشجویان از برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان قم، ستاد برگزاری این کنگره تصمیم گرفت دبیرخانه کنگره را به صورت دائمی در دانشگاه آزاد اسلامی دایر کند.

وی با اشاره به اینکه کنگره شهدای دانشجوی استان قم با همکاری بسیج دانشجویی و سپاه علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شده است، مطرح کرد: امیدواریم با عنایت شهدا و دعای خیر خانواده‌های آنها بتوانیم نسل جوان را با شیوه زندگی و عقاید شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم آشنا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه