English

​مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم:

فرهنگ ایثار و شهادت باید در حوزه پرورش نسلهای شاهد و ایثاگر سرلوحه قرارگیرد.

جلسه هم اندیشی و کیفیت بخشی به امور آموزشی و پرورشی طرح شاهد با حضور مدیران مدارس شاهد در اردوگاه حضرت ابالفضل (ع) کیاب استان قم برگزار شد.

فرهنگ ایثار و شهادت باید در حوزه پرورش نسلهای شاهد و ایثاگر سرلوحه قرارگیرد.

به گزارش خبرگزاری موج ازقم ، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در جلسه هم اندیشی  که باحضور مدیران مدارس شاهد برگزارشد گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های انقلاب اسلامی از ابتدایی تا دانشگاه از اهم فعالیت های پرورشی محسوب می شود.

سردار سید جواد هاشمی افزود: آموزش و پرورش فرزندان شاهد و ایثارگر فصل مهمی از خدمت رسانی در دهه چهارم است، و فرهنگ ایثار و شهادت باید در حوزه پرورش نسلهای شاهد و ایثاگر سرلوحه قرارگیرد.

وی اضافه کرد : ستادهای شاهد بازوی توانمند در تصمیم گیری، ‌برنامه ریزی و خدمت به خاندان شهدا و ایثارگران در راستای ارتقای سطح علمی و آموزشی و برنامه های پرورشی هستند.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت  ادامه داد: فرزندان شهدا آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروهای متعهد و ارزشی و وارثان ایثار و شهادت و الگوهای برجسته در ترویج این فرهنگ اسلامی هستند.

سردار هاشمی اضافه کرد:  با همراهی و همفکری شما مدیران مدارس شاهد بتوانیم راه شهدا را زنده نگه داشته و در راستای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی