English

یادداشت | سید نعمت‌الله رشیدی فرد

من یک سپاهی‌ام…

گاه با پروژه‌های سازندگی‌اش گاه با توان موشکی‌اش، گاه با تأثیرات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای‌اش از یمن، عراق و سوریه و کردستان عراق. این‌چنین بود که سپاه نماد عظمت، غرور و خودباوری یک ملت شد و فاتح قلب‌ها. همچنان که نام سپاه مساوی شد بااقتدار، امید، عزت و سرافرازی.

من یک سپاهی‌ام…

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، سید نعمت‌الله رشیدی فرد از فعالان اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی یادداشتی نوشته‌ است که؛ سروهای سرافراز سپاه پاسداران حافظ عزت و سربلندی یک ملت‌اند، حافظ غرور یک کشورند؛ در زمانه‌ای که آتش و خون غرب آسیا را در نور دیده حامل آرامش و امنیتی شده‌اند که در ازای جان‌فشانی‌های شهدای مدافع حرم به‌دست‌آمده است.

امنیت حاصل مجاهدت و فداکاری سردارانی است که سر دادند تا سر ما بالا باشد. سپاهیانی که در ۸ سال دفاع مقدس سمفونی عشق و ایثار سرودند و بعد از آن در عرصهٔ سازندگی نوای خوش محرومیت‌زدایی و نوای خوش توسعه سر دادند. خودباوری را با ما می‌توانیم اثبات کردند. نوای خوش توسعه را در سراسر ایران اسلامی طنین‌انداز کردند و طعم شیرین خدمت را به محرومان و مستضعفان چشاندند.

سروهای سرافراز از خلیج همیشه فارس در جنوبی‌ترین نقطهٔ سرزمین اسلامی‌مان تا خزر و از سرزمین ریگ‌های سوزان در شرق تا سوز سرمای غرب دل درگرو امنیت و آبادانی ایران اسلامی داشته و دارند. گاه این امنیت با خون به دست می‌آید و گاه با زنگ توسعه و محرومیت‌زدایی.

سپاه نماد عزت و خودباوری یک ملت است که در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس تا سازندگی تا توان موشکی پیشتاز و پیشرو است تا ایران اسلامی همچون خورشیدی تابان در غرب آسیا بدرخشد. به یمن جان‌فشانی‌های مدافعان حرم تروریست‌های تکفیری این شمرهای زمانه در روزهای آخر حیات سراسر ننگ خود هستند و آمریکای جنایتکار این پدرخواندهٔ گروه‌های تکفیری برای خلاصی از منجلابی که در آن گرفتار است سپاه پاسداران را در لیست تحریم قرار می‌دهد تا به خیال خام خود مانعی برای سپاه ایجاد کرده باشد.

اما زهی خیال باطل؛ سپاه پاسداران از دل تحریم‌های شیطان بزرگ که از اول انقلاب برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آمد و هرروز شکوفاتر و پربارتر شده و شعار ما می‌توانیم را به جهانیان دیکته می‌کند. گاه با پروژه‌های سازندگی‌اش گاه با توان موشکی‌اش، گاه با تأثیرات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای‌اش از یمن، عراق و سوریه و کردستان عراق. این‌چنین بود که سپاه نماد عظمت، غرور و خودباوری یک ملت شد و فاتح قلب‌ها. همچنان که نام سپاه مساوی شد بااقتدار، امید، عزت و سرافرازی. سپاه یعنی:

قدرت..

عزت..

افتخار..

پاسدار انقلاب..

مطیع امر رهبر..

فدایی اسلام…

سپاه یعنی ایران..

من یک سپاهی‌ام …

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه