English

نماینده مردم کرمانشاه در مراسم معارفه استاندار:

تأخیر دولت در عمل به وعده‌ها زیبنده اعتماد مردم نیست

فرهاد تجری گفت: تأخیر دولت در عمل به وعده‌های استانی همچون راه‌اندازی راه‌آهن، بازگرداندن پالایشگاه به بخش دولتی، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و ... در کرمانشاه زیبنده اعتماد مردم نیست.

تأخیر دولت در عمل به وعده‌ها زیبنده اعتماد مردم نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، نمایندهٔ قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی در ماسم تودیع و معارفه استاندار جدید کرمانشاه که در حال برگزاری است بابیان این مطلب که این به‌رغم برخورداری از مواهب طبیعی، جغرافیایی و انسانی امروز در شرایط اسف‌باری به سر می‌برد، ابراز داشت: ریشه‌کن کردن بیکاری از کرمانشاه فارغ از هر نگاه سیاسی و سلیقه‌ای، امروز نیازمند جهاد است.

وی در ادامه خطاب به وزیر کشور گفت: امروز مردم کرمانشاه به‌شدت خواستار راه‌اندازی هر چه سریع‌تر، راه‌آهن، تعیین تکلیف و بازگشت پالایشگاه به بخش دولتی، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در استان، فراهم‌سازی ضرب العجلی زیرساخت‌های میزبانی زوار اعتبارت عالیات با نگاه ویژه دولت دوازدهم هستند.

تجری بابیان این مطلب که قطبیت کرمانشاه در اکثر حوزه‌ها در غرب کشور متأسفانه در حال تنزل است، خاطرنشان ساخت: باید با نگاه ویژه استاندار جدید کرمانشاه این قدرت به استان بازگشته در حوزه‌های علمی نیز با توجه بیش‌ازپیش دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه بازهم به رونق و اقتدار گذشته بازگردند.

وی تصریح کرد: مردم کرمانشاه به رقم تنوع مذهبی توانسته‌اند به‌رغم مشکلات، مرزداران وفاداری برای نظام در تمامی عرصه باشند و نیازمند توجه بیشتر هستند، همه می‌دانیم که در طول دوره‌ها دولت‌ها چه چپ و چه راست سال‌ها آمده و رفته‌اند و تنها این مردم بوده‌اند که برای نظام جمهوری اسلامی ماندگارند.

نمایندهٔ قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی ضمن عمران محور خواندن استاندار جدید کرمانشاه، اعلام داشت: امیدواریم مدیریت ارشد جدید استان با حمایت‌های استانی و کشوری گام‌های مؤثری را در پیشرفت بیشتر کرمانشاه بردارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه