English

امام‌ جمعه کرمانشاه در مراسم معارفه استاندار؛

مدینه فاضله ایران اسلامی با صداقت مسوولین محقق می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه به‌رغم وجود مواهب الهی فراوان از مشکلات عدیده‌ای همچون بیکاری، طلاق، آسیب‌های اجتماعی و ...رنج می‌برد و استاندار جدید باید به این معضلات توجه ویژه داشته باشد.

مدینه فاضله ایران اسلامی با صداقت مسوولین محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه که با حضور وزیر کشور در حال برگزاری است، آیت‌الله علما ضمن خیرمقدم به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، ابراز داشت: یکی از وظایف اصلی ما نصرت نمودن نظام و جمهوری اسلامی در همه دوره‌هاست و همچنان که نمونه بارز آن را در هشت سال دفاع مقدس به خاطر همین به‌خوبی مشاهده کردیم.

وی بابیان این مطلب که امروز ایران اسلامی در پهنه جهانی مطرح و مقتدر است، افزود: وحشت امروز آمریکا به خاطر قدرت صلابت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است و این مهم با نصرت کردن وفاداران به‌نظام و مردم به وجود آمده است.

آیت‌الله علما خاطرنشان ساخت: پیشرفت امور در شرایطی که همه‌چیز مهیا باشد هنر نیست و اگر ما بتوانیم به‌رغم مشکلات، موانع و محدودیت‌ها به پیشرفت و تعالی برسیم کار مهمی را انجام داده‌ایم.

وی در ادامه کرمانشاه را استانی زرخیز و مستعد معرفی کرد و اظهار داشت: همه باید کمک و مدیریت بکنیم و دست‌به‌دست هم امور را نصرت کنیم آن‌چنان‌که به فرموده مقام معظم رهبری، ایران ام القرا است و این مهم را ما مسئولین در کنار مردم می‌توانیم بروز و ظهور داده و به آن بال‌وپر بدهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان در پایان ضمن تقدیر از زحمات استاندار سابق کرمانشاه، گفت: تلاش مدیریت ارشد استان جدید باید این باشد که از توفیق به‌دست‌آمده نهایت استفاده را بکند و توجه ویژه به فضای بیکاری موجود استان، ازدواج جوانان، مسکن و... داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه