English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم خبر داد:

اهدا بسته های حمایتی به دانش آموزان نیازمند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم گفت: در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی و از محل موقوفه صدرا شهر سمیرم 17 بسته حمایتی بین دانش آموزان نیازمند این شهر توزیع می شود.

اهدا بسته های حمایتی به دانش آموزان نیازمند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، ارسلان جباری اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن مهر ماه  و بازگشایی مدارس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم در جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند و همچنین اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش در نظر دارد تا از محل درآمد موقوفه صدرا شهر سمیرم همچون سال های گذشته طرح مهر تحصیلی را در این شهرستان اجرا نماید.

وی افزود: در همین راستا تعداد 17 بسته لوازم تحریر به ارزش بیش از 7 میلیون ریال برای یک سال تحصیلی دانش آموزان تهیه شده است که این بسته شامل؛ کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی، دفترچه یادداشت و... است که همه این اقلام  از محصولات ایرانی و براساس ارزش های اسلامی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تهیه شده و در اختیار اداره اوقاف سمیرم قرار گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم ادامه داد:این بسته ها طی مراسمی در روز 26 شهریور ماه و با حضور نمایندگان اداره آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به دانش آموزان اهدا می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه