English

در آستانه مهر ۹۶؛

برگزاری همایش دست‌های مهربانی در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری همایش طرح مهر تحصیلی و دست‌های مهربانی در استان در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

برگزاری همایش دست‌های مهربانی در کرمانشاه

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان گفت: قرار است بیش از هفت هزار دانش‌آموز نیازمند دختر مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم استان مانتو، شلوار و مقنعه دریافت کرده و بیش از هشت هزار دانش‌آموز پسر هم کیف و لوازم‌التحریر دریافت کنند.

عباسیان هزینه تهیه این اقلام را بیش از 800 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همه این پول از محل درآمدهای موقوفات استان تهیه و در آستانه سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت هزینه‌های خرید لباس از محل موقوفات حاج محمدتقی اصفهانی و هزینه‌های خرید لوازم‌التحریر از محل موقوفات کوثر اهل‌بیت، آیت‌الله کرکوکی و چغاگلان تهیه تأمین‌شده است.

 وی در ادامه یکی از مهم‌ترین اهداف مجموعه اوقاف و امور خیریه را اجرای امینانه نیات واقفین عنوان کرد و افزود: قبلاً تلاش‌های لازم برای شناسایی نیازمندان صورت گرفته و سعی می‌شود بسته‌ها در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار بگیرد.

 وی با اشاره به تلاش برای اهدای این هدایا به‌صورت کاملاً مخفیانه، عنوان کرد: تلاش می‌شود تا شان این دانش‌آموزان حفظ شود.

 عباسیان بابیان اینکه بسته‌های مهر تحصیلی در سال 94 در اختیار دو هزار دانش‌آموز استان قرار گرفت، اذعان کرد: سال گذشته نیز این بسته‌ها در اختیار چهار هزار نفر از دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه