English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

طرح نشاط معنوی در ۱۱ پایگاه فرهنگی کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری طرح نشاط معنوی در11 پایگاه فرهنگی خبر داد و گفت: مجموعاً 1685 نفر تا به امروز در این طرح شرکت کرده‌اند.

طرح نشاط معنوی در 11 پایگاه فرهنگی کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان در نشست با اصحاب رسانه با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی، اهتمام این مجموعه را بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در تمامی طول سال در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد و افزود: بقاع متبرکه یکی از محورهای اجرایی برنامه‌های اوقات فراغت استان است.

وی برگزاری نشست‌های فرهنگی دوره‌های آموزشی و برنامه‌ریزی برای اجرای کارهای فرهنگی را از راه‌کارهای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برشمرد و خاطرنشان ساخت: 10 لغایت 17 تیرماه سال جاری فرصت ثبت‌نام در این طرح بوده و تا به امروز یک هزار و 685 نفر در این طرح شرکت کرده که از این تعداد 660 دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، 500 نفر در مقطع راهنمایی و 525 نفر هم در مقطع دبیرستان هستند.

عباسیان بابیان اینکه این کلاس‌ها در یک دوره 45 روزه برگزار می‌شود، اضافه کرد: برای برگزاری این کلاس‌ها از 13 مبلغ حوزه علمیه قم و تعداد از مبلغان استان، هشت روحانی دینی و 30 مربی کمک گرفته‌شده است.

وی به 12 هزار نفر سهمیه طرح تربیت حافظان استان در سال جاری اشاره و بیان کرد: امسال این طرح تکمیل‌شده و حاصل کارهای سال‌های گذشته اوقاف استان تربیت 35 هزار نفر حافظ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه