English

دبیر ستاد اربعین استانداری گیلان خبر داد:

ادامه ثبت نام دریافت روادید زائران اربعین در گیلان

دبیر ستاد اربعین استانداری گیلان با اشاره به آغاز ثبت نام دریافت روادید زائران اربعین حسینی در گیلان خبر داد و گفت: با توجه به تردد زائران گیلانی از مرز مهران، از ورود افراد بدون گذرنامه و روادید به کشور عراق جلوگیری می شود.

ادامه ثبت نام دریافت روادید زائران اربعین در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، نادر عبدالله پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت نام دریافت روادید زائران اربعین حسینی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: زائران می توانند با حضور در دفاتر تعیین شده از سوی حج و زیارت استان ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 18 هزار زائر گیلانی برای شرکت در اجتماع عظیم اربعین حسینی عازم عتبات عالیات شدند، افزود: پیش بینی می شود امسال بیش از 20 هزار زائر گیلانی به کربلای معلی اعزام شوند.

دبیر ستاد اربعین استانداری گیلان با اشاره به برپایی موکب های ایران در عراق، نجف، کربلا، مرز مهران و مرز آستارا، تصریح کرد: 5 هزار نفر در موکب کربلا، 5 هزار نفر در موکب نجف، یک هزار زائر خارجی در موکب مرز آستارا و مابقی در سایر موکب ها اسکان و پذیرایی خواهند شد.

عبدالله پور با بیان اینکه کنسولگری های موقت عراق 31 شهریورماه امسال در گیلان مستقر و کار صدور روادید را آغاز خواهند کرد، گفت: با توجه به تردد زائران گیلانی از مرز مهران، از ورود افراد بدون گذرنامه و روادید به کشور عراق جلوگیری می شود و در صورت تردد غیر مجاز، دولت جرایم سنگینی برای ورود افراد متخلف در نظر گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه